Bildetråd hemmelig venn

hmm..lurer på om min hemmelige venn har fått gaven sin jeg??? sendte den mandag!

Venter enda i spenning! Sendte min mandag.. [:)]

Har enda ikke skjønt hvem min hemmelige venn er..... men skal gå skikkelig igjennom det nå. Har ikke noe hint i grunn heller.... hmmmm

Nå har jeg også fått gave av min hemmelige venn! Masse rosa og søtt[:D]
Likte spesielt godt lua med ører og dørskiltet.

Tusen takk hvem du nå enn er, er veldig fornøyd!

Har ikke greid å finne ut hvem du er ennå, men skal undersøke litt og se[;)]

JIPIIIII!!!!!!

idag kom fikk eg henta pakken!

Tusen takk Gyrid for en kjempeflotte gave me ett knallfint kort :)

blei kjempegla, å positivt øveraska over at d ikje va lyseblåe kler....for d får eg så mye av he he!
glede meg t å ha de på han :) fekk forresten ei gråe buksa, grå-stripette jakke til, to par sokker som matcher + ett flott kort! :)

I dag kom gaven min.. tusen takk til hvem det nå er som har sendt meg den... det falt veldig smak=) skal prøve og få lastet opp et bilde etterpå å leke detektiv=)=)

Ingen gave i dag heller.. krysser fingrene for at den er her snart! Min hemmelige venn er ikke så aktiv her inne, har ikke sett at hun har skrevet at hun har fått i alle fall.. [8|][:)]

Min har fått, men hun har ikke gjettet at det er fra meg ennå... [;)]

jeg har ikke mottatt gaven enda, men har nok en følelse av at det er posten sin skyld da ikke postmannen har vært her siden tirsdag denne uka.
Vet den jeg er hemmelig venn for har fått gaven, men hun har nok ikke klart å gjette det enda :) håper hun ble fornøyd hvertfall :)

ja, tror nok ikke han har vært her siden da, for ikke no reklame engang. Det er jo litt rart... men krysser fingrene for at postmannen kommer i dag eller mandag :)

Finner ikke ut min hemmelige venn [:)] men undrer litt på om det kan være marus?? [:)]

ORIGINAL: Lady H

Er det deg jeg har fått gave av???? [:)]

ORIGINAL: Devilina

ORIGINAL: Lady H

Er det deg jeg har fått gave av???? [:)]

Hehe, det er riktig det!

Som jeg irriterte meg grønn over at jeg ikke kunne skjønne hvem det var [8D]
Tuuusen takk for gaven igjen [:)]

Var nok litt vagt hint ja, men du skjønner det vel nå som du vet hvem.. [;)]
Hyggelig at du likte gaven, vanskelig når jeg ikke kjenner deg. Så jeg holdt meg unna rosa, men ellers gikk jeg etter det jeg selv syntes var fint.

Nå må jeg bare prøve å finne ut hvem som liker grapefrukt, for det var hintet fra mi...

ORIGINAL: EirinO

Finner ikke ut min hemmelige venn [:)] men undrer litt på om det kan være marus?? [:)]

Nope[:D]

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Da lå også vår pakke i postkassen!!

Vi er kjempesuperduperfornøyde!![:D]
Brun er en av mine favorittfarger på klær, og jeg ELSKER den typen bukse vi har fått! De er så gode på de små[:)]

Jeg lurer litt på om vår hemmelige venn kan være Marus?[:)]

JAAA! Det var meg! Så god du er[:D] og så superbra at du likte gaven, var så spent på det[:)] elsker brunt selv og klærne fra lindex, så det var skikkelig bra[:)] nå ble jeg kjempeglad[:)]

Men jeg har enda ikke fått[8|] satser på morradagen! [:)]

ORIGINAL: Marus

Da lå også vår pakke i postkassen!!

Vi er kjempesuperduperfornøyde!![:D]
Brun er en av mine favorittfarger på klær, og jeg ELSKER den typen bukse vi har fått! De er så gode på de små[:)]

Jeg lurer litt på om vår hemmelige venn kan være Marus?[:)]

JAAA! Det var meg! Så god du er[:D] og så superbra at du likte gaven, var så spent på det[:)] elsker brunt selv og klærne fra lindex, så det var skikkelig bra[:)] nå ble jeg kjempeglad[:)]

Jeg storshopper som regel på Lindex selv jeg når jeg er der..[:D] Har faktisk ei sånn bukse i rosa etter Carina også, så blir godt med brunt også. Brunt og rosa er jo så fint sammen, og det er jo brunt og blått og (de sier jo det er jente, men jeg klarer ikke å slå meg heeelt til ro med det når det kommer til shoppingen altså..[:D])[:)]

Ja, lindex har bra barneklær, elsket å bruke slike bukser på snuppa da hun var baby, og de har de jo til større barn også, gode barnehagebukser[:D] jepp, brunt og rosa er kjempefint sammen!! Blir spennende da, ul er jo ikke 100% sikker på kjønn! Man vet egentlig aldri, selv om det KAN være ganske sikkert[;)] vi aner ikke hva slags kjønn det blir, men fikk litt antydninger på at det er ei jente. Men bebis ville ikke vise frem[;)]

Back
Topp