Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Eltana
hmmm... FÅr se om det er Happygirl84 da...
Hvis ikke har jeg ingen anelse!!
ORIGINAL: tullingen
I dag når meg å Odin kom hjem fant me pakke i posten [:D]
Odin måtte selvfølgelig bæra den inn [8D]
Å han blei litt sint når d va så mye teip på den ytterste pakken så mammaen måtte klippa opp litt [;)]
Så fant me 3 pakker inni, ein t meg [:D] ein t lille Håvar i magen [:D] Å ein t storebror Odin [:D]
Odin storkoste seg me å pakka opp sin mens eg pakka opp min å Håvar sin.
Eg fikk ein melkerull som e den beste sjokoladen i verden [:D] NAM NAM *kose meg nå*
Håvar fikk ei deilige sparkebuksa me body, sokker å suglesmikka [:D]
Odin han fikk fargestifter [:D] Passa gått får d har han ikke [;)] Så nå ska me prøva å tegna litt i helgå [:)]
Tusen tusen takk t min hemmelige venn som eg tippe e Vinkeline? *Vinke tbagers*
Gavene falt så apsolutt i smak [:D]
Ijenn tusen takk [:D]
ORIGINAL: *Mecluc*
ser ut som noen går litt over budsjettet[:)] den sparkebuksen har eg til lillegutt her og den er kjempe deilig. Brukt den masse!

ser ut som noen går litt over budsjettet[:)] den sparkebuksen har eg til lillegutt her og den er kjempe deilig. Brukt den masse!
ORIGINAL: Devilina
Skal ærlig innrømme at jeg gikk litt over ja... tok litt av med handlingen og brått var man en 50 lapp ++ over [8D] Så håper virkelig at min hemmelige venn blir glad [:D]
Fikk forresten min pakke i posten i dag
Gikk med et smil om munnen helt inn og rev av embalasjen sammen med katten vår Missie [8D]
Tusen takk for gaven!!
Men jeg har liten anelse om hvem som er min hemmelige venn.... hmmm... var liksom ikke så mye hint... Men tror det er ei med Nick på H.... så... Hctib89?? Kanskje??
ORIGINAL: Ren85
Endelig pakke i posten!! Tusen takk for den kjempe fine gaven[:D] Alt sammen falt helt i smak hos både meg og BF;)
Og jeg er ganske sikker på at min hemmelige venn er Lillemor87 ??[:D][:D]
ORIGINAL: Sommergull
Jippiii[:)] Glede var stooor over å finne en pakke i postkassen i dag[:D] Tuuuusen takk min super hemmelige venn[:)][:)][:)] Utrooolig fint kort.. ble helt fasinert over det.. Å klærne til tvillingene var kjempe søte, ikke minst sokkene og smekkene:) Gleder meg til å ta det i bruk allerede[:)]
Godisen skal vi kose oss med nå snart.. hehe.. Det var liksom prikken over ièn.. Tror storebror blir glad for litt godis nå altså[;)] Jeg har forresten bursdag i dag så gleden var stor over en pakke i posten.. hihihi[:D]
Jeg er ganske sikker på at min hemmelige venn er Jelly belly:) Du er jo så glad i book scrapping og venter enda ei jente[;)] Tuuusen takk[:)]
Ellers så har vi vært på ultralyd å sett tvillingene.. alt er bra med gutta boys[:)] Kan ikke få en bedre dag nå nei[;)]
ORIGINAL: Eltana
ORIGINAL: Rebecca85
Idag fikk jeg hentelapp i posten og selv om jeg er i skikkelig sårlig form så måtte jeg bare innom og hente pakken[:D] Må si jeg ble så utrolig overasket, alt var akkurat som jeg liker det[:D] + masse små prøver til meg og jeg elsker sånne ting så tusen takk hemmelig venn[:D] og fy å flink du er på salg(sto i hintet[;)]), helt utrolig[:D]
Her er bilder av tingene[:D]
Søt bamse, bukse, sokker, smekke,vaskekluter, sengesett og div til meg[:D] fikk ikke med meg en fin body på bildet, men den var kjempe fin den også[:D]
Etter å ha sjekket litt nå så gjetter jeg på Eltana...[:D]
Hønefoss + at du er tvilling og håpet knøttet var det også[:D]
Du har helt rett!!!
Og jeg klarte faktisk å holde meg UNDER budsjettet! Men sendinga ble jo ganske dyr da....