Bildetråd fra advent og jul ♡♡

Hehe, såpass. :)
Hvordan var det å bruke julaften og første juledag på fødsel?

Veldig ensomt og trist, til sønnen min ble født ♡ Var da det var svineinnfluensa, så ingen andre enn sambo fikk komme på føden. Var litt vanskelig å vite at alle andre var samlet. Vi ville jo så gjerne vise frem vår lille skatt.
 
Veldig ensomt og trist, til sønnen min ble født ♡ Var da det var svineinnfluensa, så ingen andre enn sambo fikk komme på føden. Var litt vanskelig å vite at alle andre var samlet. Vi ville jo så gjerne vise frem vår lille skatt.

Leit at det ble sånn. :/
Ja, klart man vil vise babyen sin fram! Måtte du være lenge på sykehuset?
 
Veldig ensomt og trist, til sønnen min ble født ♡ Var da det var svineinnfluensa, så ingen andre enn sambo fikk komme på føden. Var litt vanskelig å vite at alle andre var samlet. Vi ville jo så gjerne vise frem vår lille skatt.
Huff.. høres ikke så kjekt ut det nei! Jula er jo virkelig en familiehøytid!
 
Huff.. høres ikke så kjekt ut det nei! Jula er jo virkelig en familiehøytid!

Det er sant! Men julen har jo virkelig blitt magisk etter det da ♡ 1000 minner når det lukter jul, eller spilles jule musikk :) Telte minutter under Askepott ;)
 
Det er sant! Men julen har jo virkelig blitt magisk etter det da ♡ 1000 minner når det lukter jul, eller spilles jule musikk :) Telte minutter under Askepott ;)
Absolutt! Det skjønner jeg! Kos med bursdag når man samles til jul da :) håper jeg får rundt normale påsketider :)
 
Måtte pynte litt på trappa :)
 

Vedlegg

  • 1417683328400.jpg
    1417683328400.jpg
    90,1 KB · Visninger: 59
å dette er alt av julepynt æ orka å dra fram i år.. slitsomt med 2hjem som skal pyntes og ordnes..
 

Vedlegg

  • 1419117160754.jpg
    1419117160754.jpg
    62,3 KB · Visninger: 56
Kan trådstarter sende en pm til moderator om å låse opp denne fra toppen av siden? Ikke vits i å ha denne på topp nå? ;)
 
Back
Topp