Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm.. hvorfor snur ikke bildene seg?
Nei, men det har de ikke gjort før heller..De står riktig vei når du legger de til for å poste dem?
Da blir det ekstra koselig når dere er ferdige!Åh, så mange fine bilder her :-D Selv har jeg ikke pyntet noe som helst enda, vi holder på å pusse opp, og vil vente til vi er ferdig med der før pynten får komme frem
Åh, så mange fine bilder her :-D Selv har jeg ikke pyntet noe som helst enda, vi holder på å pusse opp, og vil vente til vi er ferdig med der før pynten får komme frem
Nei, men det har de ikke gjort før heller..
Lagde litt julepynt ^^
De var kjempefine!!Lagde litt julepynt ^^
Brukt kvelden på å pynte til jul!
Jaa jeg elsker sånt Gleder meg til jeg har en liten gutt å gjøre det sammen medSå koselige! Jeg lagde masse sånt da jeg var yngre sammen med mamma.
Jeg også!Jaa jeg elsker sånt Gleder meg til jeg har en liten gutt å gjøre det sammen med
Jaa jeg elsker sånt Gleder meg til jeg har en liten gutt å gjøre det sammen med
Vår julepynt så langt Viktig med turtles kuler
Ja, har en gutt som blir 5 år 25.Desember Julen har Vært magisk etter han ble født. Pynter SÅKLART med turtles, og pinner han finner i skogenHehe, turtles'ene må jo være med. Du har barn fra før, skjønner jeg?
Ja, har en gutt som blir 5 år 25.Desember Julen har Vært magisk etter han ble født. Pynter SÅKLART med turtles, og pinner han finner i skogen
Så koselig. Ja, jeg merker at julen er blitt gøyere etter vesla ble født, spesielt nå som hun forstår hva nissen er osv.
Beste følelsen Ble lagt inn med rier på julaften jeg, så kan jo ikke høre en julesang uten å bli rørt til tårer