**BILDERRÅD**

Skulle ta vogna ut av bilen i dag, å den er veldig tung så mista den på foten :(
Om du ønsker ei lett vogn IKKE kjøp simo ;)

* Sukkerklompen min ska bli storebror i august <3 *

Vedlegg

• 1368873676434.jpg
    1368873676434.jpg
    41,2 KB · Visninger: 53
1368901693297.jpg
Koser oss glugg på hytta i kragerø! Skikkelig sommervær ♡♡
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vis vedlegget 15544
Fått de nye skoene mine i dag 8) digger de! :p hihi!!
De var flotte!!
Åsså må jeg få kommentere de glattbarberte leggene dine :p jeg kledde på meg kortbukse i dag men hadde ikke så fine legger som du. Jeg gidder rett å slett ikke å stå med det nå, magen er i veien så her gror det godt :p haha

Utekos i varmen :)

Vedlegg

• 1368952366916.jpg
    1368952366916.jpg
    111,3 KB · Visninger: 27
Har fått nydelig supporter utstyr til lillegutt ♥ Til mammas store stolthet, og pappas store sorg ;) (Han hater fotball :p )

Sent from my GT-I9100

Sniker fra juni her ;-) så herlig!! :-) blir en bra kamp i morra håper jeg! Bor ikke så langt unna så skal ta turen bort. men holder nok med fugla! ;-)
Her i huset har vi hvert vårt lag, så stakkars jenta våres som må velge ;-) din får vel det inn med morsmelka?!

Sniker fra juni her ;-) så herlig!! :-) blir en bra kamp i morra håper jeg! Bor ikke så langt unna så skal ta turen bort. men holder nok med fugla! ;-)
Her i huset har vi hvert vårt lag, så stakkars jenta våres som må velge ;-) din får vel det inn med morsmelka?!

Blir spennende i morgen ja :)
Ja, min skal nok få det inn med morsmelka :D Siden faren hans ikke interesserer seg for fotball, så blir det ikke noen flere lag å velge mellom heller :) Blir spennende å se hva jenta deres velger da ;)

Sent from my GT-I9100

Back
Topp