**BILDERRÅD**

Så mange fine bilder :)

ImageUploadedByBV Forum1368136641.983683.jpg

Disse lagde jeg på bursdagen til lille gutt da han fylte 3 for ca 3 uker siden :)

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1368136590.488651.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1368136590.488651.jpg
    95,3 KB · Visninger: 60
ImageUploadedByBV Forum1368143602.735986.jpg

Slenger meg på bakverket jeg og da ;) disse lagde jeg for en stund siden, mm fristet!! Tror jeg må frem med bakebollen imorgen rett og slett :)

Så gøy at dere blir med på bildetråden!! Alltid kjekt å se og lese samtidig :)

Åå, jeg har ei niese som ikke tåler melk, så jeg må lære meg å bake uten melk også :p

Det er kjempe lett :) jeg bruker havremelk eller soyamelk når jeg baker og lager mat så det ikke blir så tam smak :) her er det sønnen som er allergisk mot melk :/

Sent from my ZTE BLADE III using BV Forum mobile app

Det er kjempe lett :) jeg bruker havremelk eller soyamelk når jeg baker og lager mat så det ikke blir så tam smak :) her er det sønnen som er allergisk mot melk :/

Det må jeg prøve neste gang jeg skal bake uten melk :)
Huff, jeg frykter at sønnen min kan være allergisk mot melk også, så vi skal å ta blodprøver av han i dag. Gruer meg :/

Endelig er disse kommet i butikken igjen..og jeg er herved hekta på jordbær milkshake ♥

Vedlegg

• 1368181202675.jpg
    1368181202675.jpg
    56,7 KB · Visninger: 59
Endelig er disse kommet i butikken igjen..og jeg er herved hekta på jordbær milkshake ♥
Å, slike er jo så gode da, eller jeg digga den med sjokolade:) Hvilken butikk har du funnet dette i??

ImageUploadedByBV Forum1368194370.219599.jpg
Satt opp vogna i dag :) såå fiiin!! Og prøvd på hjemmelaga vognpynten ;)

ImageUploadedByBV Forum1368194410.339508.jpg
Fikk også dette nusselige settet fra Ellos i posten i dag :) koselig!!

Det må jeg prøve neste gang jeg skal bake uten melk :)
Huff, jeg frykter at sønnen min kan være allergisk mot melk også, så vi skal å ta blodprøver av han i dag. Gruer meg :/

Hvordan gikk det? Er guttn din gammel?
Her fikk han påvist allergi ved prikktest når han var 6mnd å er nå snart 17mnd å ikke fult så allergisk :)

Hvordan gikk det? Er guttn din gammel?

Her fikk han påvist allergi ved prikktest når han var 6mnd å er nå snart 17mnd å ikke fult så allergisk :)

Han er 15 mnd. Måtte fylle 4 blodprøveglass, og det gikk kjempebra takket være "EMLA"-plastrene :) Så nå er det bare å vente på prøvesvarene og håpe på det beste ;)
Oi, så tidlig ja. Men godt han ikke er like allergisk nå da, det tyder jo bra :)

Han er 15 mnd. Måtte fylle 4 blodprøveglass, og det gikk kjempebra takket være "EMLA"-plastrene :) Så nå er det bare å vente på prøvesvarene og håpe på det beste ;)
Oi, så tidlig ja. Men godt han ikke er like allergisk nå da, det tyder jo bra :)

Oi, så masse blod :/ stakar lille..
Sist vi var inne for prøver var i januar (13mnd) å det ble så vi måtte gjøre det med makt. Gruver meg til det skal stikkes igjen om 1mnd. Blir minst tre stikk, så må nok forbrede oss på å holde hardt igjen :(
Ja, ganske tidlig. Han fikk utslett av mme, så her har han aldri fått melkeprodukter av noen slag. Nå får han produkter med spor av melk så det er bedring :D

Sukkerklompen min ska bli storebror i august <3

Oi, så masse blod :/ stakar lille..
Sist vi var inne for prøver var i januar (13mnd) å det ble så vi måtte gjøre det med makt. Gruver meg til det skal stikkes igjen om 1mnd. Blir minst tre stikk, så må nok forbrede oss på å holde hardt igjen :(
Ja, ganske tidlig. Han fikk utslett av mme, så her har han aldri fått melkeprodukter av noen slag. Nå får han produkter med spor av melk så det er bedring :D

Sukkerklompen min ska bli storebror i august <3
Huff, stakkar :( Har dere prøvd disse EMLA-plastrene når han skal stikkes? De bedøver området under plasteret så de ikke kjenner stikket. Det brukte vi på gutten i dag, og han merket tydeligvis ikke noe til stikket. Satt bare og så på at de tappet blodet, så litt bort på meg, så litt på sykepleierne og så på at de tappet blod igjen :p Kan være verdt å prøve i allefall :)

Hva fikk han når han ikke kunne få mme da? Godt det er bedring :D Synes så synd på de små som er allergiske.

ImageUploadedByBV Forum1368300296.742159.jpg

Med tette bihuler og veldig syk er det helt greit å kose seg litt. Fikk til og med roser av mine kjæreste gutta :))) lykke ;)

Her er lørdagskosen jordbær :P

Back
Topp