Lykkeliten
Glad i forumet
Mye godt
Å de smokke snorene dine var kjempe fine!
Å de smokke snorene dine var kjempe fine!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå, jeg har ei niese som ikke tåler melk, så jeg må lære meg å bake uten melk også
Det er kjempe lett jeg bruker havremelk eller soyamelk når jeg baker og lager mat så det ikke blir så tam smak her er det sønnen som er allergisk mot melk :/
Sent from my ZTE BLADE III using BV Forum mobile app
Å, slike er jo så gode da, eller jeg digga den med sjokolade Hvilken butikk har du funnet dette i??Endelig er disse kommet i butikken igjen..og jeg er herved hekta på jordbær milkshake ♥
Å, slike er jo så gode da, eller jeg digga den med sjokolade Hvilken butikk har du funnet dette i??
Det må jeg prøve neste gang jeg skal bake uten melk
Huff, jeg frykter at sønnen min kan være allergisk mot melk også, så vi skal å ta blodprøver av han i dag. Gruer meg :/
Hvordan gikk det? Er guttn din gammel?
Her fikk han påvist allergi ved prikktest når han var 6mnd å er nå snart 17mnd å ikke fult så allergisk
Sent from my ZTE BLADE III using BV Forum mobile app
Han er 15 mnd. Måtte fylle 4 blodprøveglass, og det gikk kjempebra takket være "EMLA"-plastrene Så nå er det bare å vente på prøvesvarene og håpe på det beste
Oi, så tidlig ja. Men godt han ikke er like allergisk nå da, det tyder jo bra
Huff, stakkar Har dere prøvd disse EMLA-plastrene når han skal stikkes? De bedøver området under plasteret så de ikke kjenner stikket. Det brukte vi på gutten i dag, og han merket tydeligvis ikke noe til stikket. Satt bare og så på at de tappet blodet, så litt bort på meg, så litt på sykepleierne og så på at de tappet blod igjen Kan være verdt å prøve i allefallOi, så masse blod :/ stakar lille..
Sist vi var inne for prøver var i januar (13mnd) å det ble så vi måtte gjøre det med makt. Gruver meg til det skal stikkes igjen om 1mnd. Blir minst tre stikk, så må nok forbrede oss på å holde hardt igjen
Ja, ganske tidlig. Han fikk utslett av mme, så her har han aldri fått melkeprodukter av noen slag. Nå får han produkter med spor av melk så det er bedring
Sukkerklompen min ska bli storebror i august <3
Vis vedlegget 14637
Med tette bihuler og veldig syk er det helt greit å kose seg litt. Fikk til og med roser av mine kjæreste gutta )) lykke