Miniinis
Elsker forumet
Hehe, så morsomDelte denne med samboeren i sted måtte nesten kjøpe den Hehe..Vis vedlegget 14674
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, så morsomDelte denne med samboeren i sted måtte nesten kjøpe den Hehe..Vis vedlegget 14674
Auuu !!!Vis vedlegget 14733
Hjemme fra 8 timers vakt på jobb, fy F så vondt jeg har i beina - også som de ser ut da...hjelpes!!
Vis vedlegget 14733
Hjemme fra 8 timers vakt på jobb, fy F så vondt jeg har i beina - også som de ser ut da...hjelpes!!
Vis vedlegget 14733
Nei de har vi ikke prøvd. Skal se på saken jeg er litt usikker på om de hjelper gutten min, for han slo seg vrang før damen fikk begynt :/ han fikk jo mme, bare en annen type. Althera heter den, han får fortsatt to ganger om dagen av denHuff, stakkar Har dere prøvd disse EMLA-plastrene når han skal stikkes? De bedøver området under plasteret så de ikke kjenner stikket. Det brukte vi på gutten i dag, og han merket tydeligvis ikke noe til stikket. Satt bare og så på at de tappet blodet, så litt bort på meg, så litt på sykepleierne og så på at de tappet blod igjen Kan være verdt å prøve i allefall
Hva fikk han når han ikke kunne få mme da? Godt det er bedring Synes så synd på de små som er allergiske.
Auuu !!!
Nåken råd ;
Kvil med beina høgt
Ikkje sitt med beina i kryss
Prøv å ikkje stå lenge om gangen , bruk gjerne støttestrømper for gravide og reduser saltet i maten
Håper det hjelper deg litt , gjorde det med meg med første
Har fått nydelig supporter utstyr til lillegutt ♥ Til mammas store stolthet, og pappas store sorg (Han hater fotball )
Sent from my GT-I9100
Vis vedlegget 15015
Juhuuu nå e det mye mindre tid igjen enn jeg har gått gravid - det nærme seg 30 % igjen!! <3
Funker som f*** mot halsbrann