Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaNår det er tidlig ultralyd. Er det innvendig ultralyd da?
Du MÅ ikkeTakk
Er ikke sikker på når jeg hadde eggløsning, men testet positivt på det jeg trodde var 11 dpo… har fått henvisning til ny ul, målt hcg som var på 78 000, noe de mente var bra. Så får bare slå meg til ro med det inntil videre kanskjeDu er helt sikker på befruktningstidspunkt? Det hender at egget befruktes og går i dvale før det utvikles videre, det kan jo være en årsak, ellers er det jo feilmarginer ift måling. De er jo knøttsmå ! Om du ikke blir rolig så ville jeg tatt en UL tilom du bor i nærheten av Oslo vil jeg anbefale Majorstuaklinikken
![]()
Jeg hadde innvendig i både uke 6, 9 og 12...Nei, bare første ukene såvidt jeg vet, tror det er utvendig fra u 6, iallefall fra u 8
Tror det kommer litt an på livmorplassering også. Jeg hadde innvendig i uke 8, og jordmor sa jeg hadde forovervendt livmor (eller noe i den duren), så på neste ultralyd i uke 13 kan hun mest sannsynlig gjøre den utvendig.Når det er tidlig ultralyd. Er det innvendig ultralyd da?
Å, leste om det og der sto det det, og jeg har hatt utvendig i uke 8 og 11Jeg hadde innvendig i både uke 6, 9 og 12...
Jeg er 9+6 idag, og hatt innvendig hver gang fordi jordmor ikke så noe med utvendig da det ligger for langt ned endaNår det er tidlig ultralyd. Er det innvendig ultralyd da?