Ja jeg har fått tidlig ul imorgen 6+3, så blir det sikkert flere etterhvertHar du fått innvilget offentlig UL tidlig i svangerskapet? Legen min henviste meg til en, ikke fått svar, så dro på privat i dag![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg har fått tidlig ul imorgen 6+3, så blir det sikkert flere etterhvertHar du fått innvilget offentlig UL tidlig i svangerskapet? Legen min henviste meg til en, ikke fått svar, så dro på privat i dag![]()

Jeg har et lite spørsmål. Om dere ble satt tilbake noen dager etter tul, ville dere fulgt den nye datoen eller den opprinnelige?
Hvis det skjer på den rundt 12 uker ja, men så tidlig som nå er det for stor fare for feilmålingJeg har et lite spørsmål. Om dere ble satt tilbake noen dager etter tul, ville dere fulgt den nye datoen eller den opprinnelige?
Takk for svar. Dette var jo en veldig tidlig ultralyd, som satt meg tilbake 4 dager. Ikke mye, men tenkte med å beregne ut hvor langt jeg er på vei osv.Hvis det skjer på den rundt 12 uker ja, men så tidlig som nå er det for stor fare for feilmåling
Lykke tilJa jeg har fått tidlig ul imorgen 6+3, så blir det sikkert flere etterhvertså gøy med ul idag, gratulerer
![]()
kan jeg spørre om henvisningsgrunn? Min henviste meg i forigårs, men enda ikke hørt noe.De 4 dagene utgjør ingenting så tidligTakk for svar. Dette var jo en veldig tidlig ultralyd, som satt meg tilbake 4 dager. Ikke mye, men tenkte med å beregne ut hvor langt jeg er på vei osv.
TakkLykke tilkan jeg spørre om henvisningsgrunn? Min henviste meg i forigårs, men enda ikke hørt noe.
det er pga gjentatte aborter. Det kan være lurt å ringe selv til avd du er henvist til, så ordner sekretær deg en timeJeg ble satt tilbake ganske mye, men fosteret kan ha hatt en dvaleperiode, egget kan ha sluppet senere osvJeg var på tul her om dagen, skulle vært 8+6, men fosteret var 7+4… hjerte slo og alt så bra ut sa hun, men har stussa veldig på at jeg ble satt så mye tilbake. Legen virka ikke til å tenke over det, men jeg grubler. Andre som har opplevd dette?
Snakket med de nå og skulle få time før 2/11, så da blir det enda en sjekkTakkdet er pga gjentatte aborter. Det kan være lurt å ringe selv til avd du er henvist til, så ordner sekretær deg en time
![]()
Lykke til i dagJa jeg har fått tidlig ul imorgen 6+3, så blir det sikkert flere etterhvertså gøy med ul idag, gratulerer
![]()

Du er helt sikker på befruktningstidspunkt? Det hender at egget befruktes og går i dvale før det utvikles videre, det kan jo være en årsak, ellers er det jo feilmarginer ift måling. De er jo knøttsmå ! Om du ikke blir rolig så ville jeg tatt en UL til!Jeg var på tul her om dagen, skulle vært 8+6, men fosteret var 7+4… hjerte slo og alt så bra ut sa hun, men har stussa veldig på at jeg ble satt så mye tilbake. Legen virka ikke til å tenke over det, men jeg grubler. Andre som har opplevd dette?
Så dere et bankende hjerte?Hei! Tenkte det hadde vært hyggelig med en tråd hvor vi kan dele bildene fra ultralydbare husk å klippe ut sensitiv informasjon fra bildet før du poster
jeg starter med bilde tatt forrige torsdag, 7+5. Ikke så mye å se enda. Gleder meg til å se deres
![]()
Ja! Den lå på 130Så dere et bankende hjerte?
Så fintDet gikk bra på tul idag! 6,1mm stor spire med fine hjerteslager 6+3 etter egen beregning men målt til 6+0.Vis vedlegget 391005

Så bra alt gikk bra!Det gikk bra på tul idag! 6,1mm stor spire med fine hjerteslager 6+3 etter egen beregning men målt til 6+0.Vis vedlegget 391005
Ja det er jo litt rart at det skal være forskjell, jeg vet ikke hvordan de kommer frem til gestasjonsalder. Nei, bare at den var normal, ble ikke målt desverreSå bra alt gikk bra!
Stusser på at de sa 6+0 på 0,61cm når eg ble satt til 6+1 med 0,49cm. Sa de noe OL hjertefrekvens?![]()
Så fantastisk! 128 i frekvens? Då begynner jeg å bli småbekymret for min 110 på 6+1..![]()
Jeg var på tul her om dagen, skulle vært 8+6, men fosteret var 7+4… hjerte slo og alt så bra ut sa hun, men har stussa veldig på at jeg ble satt så mye tilbake. Legen virka ikke til å tenke over det, men jeg grubler. Andre som har opplevd dette?