Bilder fra ultralyd

Jaa, jeg har også opplevd å bli satt tilbake, pluss lav hjertefrekvens og det endte jo i MA. Selvom alt så ok ut nå, så er jeg jo redd for dårlig nytt på tul i uke 12..
Kan jeg spørre hvor mange uker du var når du hadde MA om det er greit? :)

Kan jeg spørre hvor mange uker du var når du hadde MA om det er greit? :)
Det kan du:) Gjennomførte medisinsk abort når jeg utfra sist mens skulle vært 9 uker og noen dager. Embryo målte 6+3

Takk for støtte. Sikkert mange som hadde sakt at en til ul så raskt bare er tull, og det skjønner jeg. Men er man redd så blir det fort sånn:depressed: Første gangen jeg mistet ble oppdaget i uke 12, fosteret hadde stoppet i uke 9.. det var et slag i magen som jeg ennå ikke klarer å glemme selv om det er 10 år siden:nailbiting: men det er heldigvis sjelden det skjer, og jeg vil ikke skremme noen. Er myye større sannsynlighet for at alt går fint med de aller fleste:Heartred
Klem til deg :Heartpink Opplevde også det samme for noen år siden og en i 2019. Man blir litt ekstra på vakt i begynnelsen!

Det kan du:) Gjennomførte medisinsk abort når jeg utfra sist mens skulle vært 9 uker og noen dager. Embryo målte 6+3
Off da :( Hadde du noen symptomer på at fosteret var stoppet å vokse eller at det ikke var noe liv?

Så fantastisk! 128 i frekvens? Då begynner jeg å bli småbekymret for min 110 på 6+1..:(
Nei ikke bli det, hun målte tre ganger: 128,112 og 104. Vanskelig å måle på så små! Var i dag 7+6 og hun målte ikke frekvens, men man så tydelig at hjertet banket normalt :Heartpink

Så moro med 2!!! Hvordan er dine symptomer? Åssen føler du deg? :Heartred
Bedre enn mine tidligere svangerskap. Morgenkvalme med en del oppkast, mye stikking i magen, og veldig trøtt bare! Med de to første kastet jeg opp hele svangerskapene, fra uke 4 til fødsel. Nå er det bare litt innimellom hvis jeg stresser :laughing002

Bedre enn mine tidligere svangerskap. Morgenkvalme med en del oppkast, mye stikking i magen, og veldig trøtt bare! Med de to første kastet jeg opp hele svangerskapene, fra uke 4 til fødsel. Nå er det bare litt innimellom hvis jeg stresser :laughing002
Bra det ikke er for ille da! :) Hvor langt på vei er du?

Jeg har TUL offentlig om 2 dager. Var tenkt å prøve å flytte den om jeg var beroliget etter idag, men tenker jeg tar den for jeg slapper ikke av :) vet at det ikke er store forskjellen, men om det er sånn at alt ikke er i orden så vil jeg vite det raskest mulig. Har hatt så mange aborter at nervene er tynnslitte:dead:
Har du fått innvilget offentlig UL tidlig i svangerskapet? Legen min henviste meg til en, ikke fått svar, så dro på privat i dag;)

Jeg hadde enorme blødninger (fossblødninger altså!) forrige mandag, dro privat for ultralyd tirsdag. Da dukket det opp 2 :laughing002 Fikk time igjen i går. Alt så fint ut. Ny ul om 14 dager.
Oi! Så skummelt :pale Men bra at alt var bra!

Jeg har et lite spørsmål. Om dere ble satt tilbake noen dager etter tul, ville dere fulgt den nye datoen eller den opprinnelige?

Back
Topp