Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj, du har jo babymage MartineM!
Kanskje det er to der? Uansett er det jo vanlig å bli raskere stor når man har vært gravid før.
8+0Her er min mage Vis vedlegget 142947
Sånn er det her også XDVis vedlegget 144157
Er ikke antydning til bebbis i magen her. Der det går utover er bare fett som presses litt ut!
Har dere kul på magen når dere ligger nede også? Her føler jeg det kun er masse luft, for når jeg ligger nede er det borte :/
Nå er jeg 8+1, og har hatt mage liggende også i en ukes tid. Fra uke 5 til 7 hadde jeg bare mage stående, og tenkte det var "luft" men det var visst ikke det. Fått mer mage nå? Og hvor langt er du?
Er 11+4 idag, enda flat når jeg ligger. Men den "velter" ut når jeg står! Aargh, frustrerende å bare være "lubben"
Du er nok ikke bare " lubben" som du sier. Magen min er vesentlig mindre når jeg ligger altså. Ikke så mye kul da, men buler veldig når jeg står. Trodde jeg skulle holde det hemmelig til etter ordinær ul. Men det har jeg ikke sjans til å få til. Er det så synlig når du står at du må jobbe litt for å skjule det?