Bilder av magene våre

Oj, du har jo babymage MartineM!
Kanskje det er to der? Uansett er det jo vanlig å bli raskere stor når man har vært gravid før. :)
 
ImageUploadedByBV Forum1445536624.194606.jpg
Ikke bry dere om klærne :p 5+5. Jeg må skjule magen min allerede :O
 
Oj, du har jo babymage MartineM!
Kanskje det er to der? Uansett er det jo vanlig å bli raskere stor når man har vært gravid før. :)

Ja har visst det <3 min far ble helt sjokkert i dag. En stund siden han så meg uten ytterklær. Han viste ikke at magen var kommet :) var litt gøy :D skal på ul 6 november. 7+5 i dag. Tror vi fant hjerte i noen sekunder <3
 
ImageUploadedByBV Forum1445719817.484269.jpg
Min mage 4+6.. Skikkelig oppblåst hele tiden og sliter allerede med å skjule magen. Merker på jobb at jeg får noen blikk ned mot magen når jeg prater med kollegaene mine :p
 
Her er min mage :) image.jpg
 
Så mange fine gravid mager allerede :)
 
Så fine mager!! Jeg ser bare skikkelig feit ut, er så oppblåst...Gleder meg til det går over.
 
51221d21fa0f60f24027e885d8f6989d


9+0
 
ImageUploadedByBV Forum1446634477.104840.jpg

Er ikke antydning til bebbis i magen her. Der det går utover er bare fett som presses litt ut! :p
 
Har dere kul på magen når dere ligger nede også? :) Her føler jeg det kun er masse luft, for når jeg ligger nede er det borte :/

Nå er jeg 8+1, og har hatt mage liggende også i en ukes tid. Fra uke 5 til 7 hadde jeg bare mage stående, og tenkte det var "luft" men det var visst ikke det. Fått mer mage nå? Og hvor langt er du?
 
Nå er jeg 8+1, og har hatt mage liggende også i en ukes tid. Fra uke 5 til 7 hadde jeg bare mage stående, og tenkte det var "luft" men det var visst ikke det. Fått mer mage nå? Og hvor langt er du?


Er 11+4 idag, enda flat når jeg ligger. Men den "velter" ut når jeg står! Aargh, frustrerende å bare være "lubben" :(
 
Er 11+4 idag, enda flat når jeg ligger. Men den "velter" ut når jeg står! Aargh, frustrerende å bare være "lubben" :(

Du er nok ikke bare " lubben" som du sier. Magen min er vesentlig mindre når jeg ligger altså. Ikke så mye kul da, men buler veldig når jeg står. Trodde jeg skulle holde det hemmelig til etter ordinær ul. Men det har jeg ikke sjans til å få til. Er det så synlig når du står at du må jobbe litt for å skjule det?
 
Du er nok ikke bare " lubben" som du sier. Magen min er vesentlig mindre når jeg ligger altså. Ikke så mye kul da, men buler veldig når jeg står. Trodde jeg skulle holde det hemmelig til etter ordinær ul. Men det har jeg ikke sjans til å få til. Er det så synlig når du står at du må jobbe litt for å skjule det?


Er vell bare lett å føle seg sånn når matinntaket er blitt større for å holde kvalmen i sjakk :D Hvis jeg prøver å trekke inn magen når jeg står, så er det kanskje en liten bul der ja... Bare føler det er innbilninger, er ikke gått helt opp for meg enda tror jeg :)

Blir nok ikke lett det nei, hvis det allerede begynner å bli bul :) men er jo så koslig da!
 
Back
Topp