Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke det.... men begynner jo å lure....Oi! Så gøy!
Og du kan ikke være lengre på vei enn du tenker?![]()
Det skjønner jegTror ikke det.... men begynner jo å lure....
Skikkelig kveldsmage 4+3 her! Jeg har egentlig nokså flat mage, og kjenner det strammer godt rundt livet i buksene om dagen... Er nok bare ømt fordi ting strekker på seg, men jeg var ikke sånn her i første svangerskap. Da kunne man ikke se noe før i uke 14/15 :O
Vis vedlegget 139907
Skikkelig kveldsmage 4+3 her! Jeg har egentlig nokså flat mage, og kjenner det strammer godt rundt livet i buksene om dagen... Er nok bare ømt fordi ting strekker på seg, men jeg var ikke sånn her i første svangerskap. Da kunne man ikke se noe før i uke 14/15 :O
Vis vedlegget 139907
Ja, merker at jo mer sliten jeg er jo større er magen.Jeg har sånn mage på kvelden, men det er jo bare luft enn så lenge![]()
Ja, merker at jo mer sliten jeg er jo større er magen.
Dro faktisk fram den trangeste gravidbuksa i dag, for jeg fikk så vondt av den stramme jeansen på jobben i går at jeg gikk med buksa åpen hele dagen.
Helt sykt hvor den magen vokser! Til å være så tidlig liksom![]()
Tenkte først at det ikke kunne stemme og at det nok bare var luft, men det er jo tydelig gravidmage! Veldig søt damen kan ikke være lett å skjule!