Bilder av magene våre

MartineM

Elsker forumet
Juli13-jentene
4+6
0c14a712216e650d40d218f7be7723b1

767eb2fc4e737eefacdab9aab3a80aa0

2a2ba22c347442f0407ee0c3653be3c1

9d9b35de9a28e1017a66d8cf6a9be0df


Tok flere bilder for å ha flere vinkler og posisjonet. Strekt meg på ene bilde. Men magen er der. Har vanligvis innover mage men siste uka har denne bare blitt større og er der fra morgen til kveld
 
Skikkelig kveldsmage 4+3 her! Jeg har egentlig nokså flat mage, og kjenner det strammer godt rundt livet i buksene om dagen... Er nok bare ømt fordi ting strekker på seg, men jeg var ikke sånn her i første svangerskap. Da kunne man ikke se noe før i uke 14/15 :O

ImageUploadedByBV Forum1444167878.722080.jpg
 
Skikkelig kveldsmage 4+3 her! Jeg har egentlig nokså flat mage, og kjenner det strammer godt rundt livet i buksene om dagen... Er nok bare ømt fordi ting strekker på seg, men jeg var ikke sånn her i første svangerskap. Da kunne man ikke se noe før i uke 14/15 :O

Vis vedlegget 139907

Høres ut som ganske likt som meg :)

Fin mage <3 og mer skal den vokse :)
 
Skikkelig kveldsmage 4+3 her! Jeg har egentlig nokså flat mage, og kjenner det strammer godt rundt livet i buksene om dagen... Er nok bare ømt fordi ting strekker på seg, men jeg var ikke sånn her i første svangerskap. Da kunne man ikke se noe før i uke 14/15 :O

Vis vedlegget 139907

Jeg har sånn mage på kvelden, men det er jo bare luft enn så lenge :)
 
Jeg har sånn mage på kvelden, men det er jo bare luft enn så lenge :)
Ja, merker at jo mer sliten jeg er jo større er magen.

Dro faktisk fram den trangeste gravidbuksa i dag, for jeg fikk så vondt av den stramme jeansen på jobben i går at jeg gikk med buksa åpen hele dagen.
 
Ja, merker at jo mer sliten jeg er jo større er magen.

Dro faktisk fram den trangeste gravidbuksa i dag, for jeg fikk så vondt av den stramme jeansen på jobben i går at jeg gikk med buksa åpen hele dagen.

Da er det nok godt med gravidbukse ja. Må gå i joggebukse på kvelden.
 
4 uker.. En liten bulk på magen.. ( som pleier å være flat)

Sist svangerskap var magen slik i uke 20 :p

ImageUploadedByBV Forum1444802397.453686.jpg
 
Helt sykt hvor den magen vokser! Til å være så tidlig liksom :)
Tenkte først at det ikke kunne stemme og at det nok bare var luft, men det er jo tydelig gravidmage! Veldig søt da :) men kan ikke være lett å skjule!

Ja er litt i sjokk selv :) måtte ut å kjøpe mammabukser for ingenting annet er behagelig. Også må jeg gå med store bluser eller gensere for å skjule den på jobb. Men var ute på shopping her en dag og da var det umulig å skjule den for det var i tillegg på kvelden. Så da møtte jeg på noen som kjente som så det med engang. Og i uke 5 fikk jeg spørsmål fra flere venniner som var på besøk hjemme hos meg. Blir spennende å se hvordan dette utvikler seg. Ble aldri veldig stor med sønnen min og fødte i tillegg prematurt.

Men takk :) liker den selv om den godt kunne ventet litt ;)
 
Har dere kul på magen når dere ligger nede også? :) Her føler jeg det kun er masse luft, for når jeg ligger nede er det borte :/
 
Back
Topp