Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du tatt flere a1 tester tidligere enn dette?Dette er min a1 tatt idag, 12 dpo❤
![]()
Jeg tok en 9 dpo og den så sånn her utHar du tatt flere a1 tester tidligere enn dette?Klarer ikke å slå meg til ro med den svake min jeg nå
jeg har ikm til torsdag så er vel sånn 10 dpo. En del svakere enn din. Og hadde jo positiv digital allerede i går
Okei den var jo litt svakere enn min også da så da stemmer det kanskje daJeg tok en 9 dpo og den så sånn her ut
![]()
Har ikke tatt flere enn de to dessverre. a1 sine tester har rykte på seg å være generelt svakere enn andre. Har du prøvd med noen andre tester? CB+ f.eks?![]()
Tror nok din stemmer bra med hvor langt du er på veiOkei den var jo litt svakere enn min også da så da stemmer det kanskje danei cb+ lovet jeg meg selv å ikke bruke en krone på. Jeg syns de skulle vært tatt av markedet også så mange sterke streker jeg har sett som ikke har vært sant. Inkludert meg selv. Har en a1 test til som jeg tenkte å ta senere for å ha en sterk en å ta vare på som jeg har med datteren min. Men ser nok ut til at den ryker i morgen den også
![]()
Krysser fingrene på detTror nok din stemmer bra med hvor langt du er på vei
Haha, nei, de testene er ikke helt gode, men jeg har brukt de denne gangen og er veldig fornøyd nå, men de har lurt mange, inkludert meg, mange ganger
Hihi, det er vanskelig å la være å svi de av. Du skal nok se at den er en del sterkere i morgen![]()
Gleder meg til å se resultatet i morgenKrysser fingrene på detbar bestilt noen på tilbud og de var vist på vei og forventet ankomst i morgen. Da har jeg 6 stk til rådighet. Håper bare de kommer tidlig i morgen
![]()
Hvor mange dpo er du?Syns denne var så svak til at jeg fikk positiv cbd i går :s husker når jeg mistet så forsvant streken veldig fort. Men hvis jeg snur på det så er den vel ikke svak til å ha ikm til torsdag kanskjemasse beskymringer hører med har jeg funnet ut.Vis vedlegget 148376
Hadde positiv el test torsdag og fredag. Egget slapp vel lørdag eller søndag da tenker jeg. Så 9-10 dpo tenker jeg meg.. Har ikm til torsdag ishHvor mange dpo er du?
Ja håper på det besteGleder meg til å se resultatet i morgen![]()
Dette går rette veienDenne er tatt nå nettopp. Ganske mye sterkere enn det de har vært noen gang nåVis vedlegget 148472
Ja føler det nåDette går rette veien![]()
Ja, det blir lange dager og mye ventingJa føler det nåheldigvis
blir laaange uker det her nå