Bilde av testene våre

Her er en NY. 17 dpo og 14 dpo. :D :D :D

Vedlegg

• dpo_14.jpg
    dpo_14.jpg
    12,4 KB · Visninger: 65
  • 17dpo.jpg
    17dpo.jpg
    17,4 KB · Visninger: 72
Noen flere her inne som har bilde av testene sine tørket når de begynte å bli like sterke? Føler d ikke er så lett å se økningen nå som tidligere (hvertfall ikke når testene er tørket), vil tro d er normalt, men gjerne kom med bilde;)
14,16 og 18 dpo. (Er 18 i dag)
ImageUploadedByBV Forum1449058180.237711.jpg

Mange fine tester damer ♡♡♡ Vi blir en fantastisk termin gruppe ♡

Noen flere her inne som har bilde av testene sine tørket når de begynte å bli like sterke? Føler d ikke er så lett å se økningen nå som tidligere (hvertfall ikke når testene er tørket), vil tro d er normalt, men gjerne kom med bilde;)
14,16 og 18 dpo. (Er 18 i dag)
Vis vedlegget 148811

Fiiiiiiiine. :)

Mine bilder er tatt etter 3-4 min ca. :)

Fiiiiiiiine. :)

Mine bilder er tatt etter 3-4 min ca. :)

;)
Jeg "sliter" sånn med at jeg tisser om natten (05-06 tiden), så tar testen da...går rett og legger meg så får liksom ikke sett de helt ferdig før de er tørket:p Men d var ikke mange sekundene som gikk før d kunne skimtes teststrek, så får ta d positivt;) Får prøve å holde meg våken i 5-6 minutter på fredag når jeg tar neste, haha!

ImageUploadedByBV Forum1449095597.391879.jpgImageUploadedByBV Forum1449095607.113461.jpg

Fant ut igår.
Var hos legen for å bekrefte det idag :-)

Var igrunn ikke helt planlagt, men passer veldig bra mtp at eldste er 6 år nå og for at det ikke skal bli altfor stort mellomrom. :-)

Jeg tror jaggu jeg kan flytte inn her hos dere!! Dette har ikke helt gått opp for meg, forventa ikke positiv test nå, er 9 dpo!! :D

Vedlegg

• image.png
    image.png
    214,1 KB · Visninger: 68
Den øverste er tatt i morges og den nederste er tatt nå i kveld (9dpo) :D Håper på en fin stigning :)

Vedlegg

• image.jpeg
    image.jpeg
    912 KB · Visninger: 13
Øverste fra 9dpo (morgen)
Midterste fra 9dpo (kveld)
Nederste fra idag 10 dpo (morgen)

Idag tør jeg si "jeg er gravid!!!!" :D

Vedlegg

• image.jpeg
    image.jpeg
    725,6 KB · Visninger: 19
image.jpg Jippi det ble 3+:D Veldig godt å se siden jeg på samme dag i forrige graviditet fikk kun 2-3, og det endte med sa. Var testen som fikk meg til å bli mistenksom på at noe ikke var som det skulle..

Men nå har jeg trua:) 5+2 i dag forresten.

Back
Topp