Det var litt av et hopp på 11 dpo! Perfekt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var litt av et hopp på 11 dpo! Perfekt!
Det var litt av et hopp på 11 dpo! Perfekt!![]()
Sniker! Noen har HCG som stiger tregtDumme meg måtte bare ta en med ukesindikator 2 uker og en dag siden EL, sånn for å skape unødig bekymring når den ikke viste 2-3 enda..Er jo INGENTING som tyder på at noe er galt, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder. Bah.
Vis vedlegget 147377
Sniker! Noen har HCG som stiger tregtså lenge du der stigning på tester så skal du ikke bekymre deg
de digitale er nok ikke helt til å stole på når det gjelder hvilken uke...
Hva er grunnen til at man tar så mange tester? Jeg har kun tatt to cb og tenkte at det var nok da begge var positive? Aldri vært gravid før, så derfor jeg spør![]()
Hva er grunnen til at man tar så mange tester? Jeg har kun tatt to cb og tenkte at det var nok da begge var positive? Aldri vært gravid før, så derfor jeg spør![]()
Var litt engstelig fordi jeg bare fikk 1-2 da jeg var over IKM, men idag 4+3 fikk jeg denne på ettermiddagsurin*puster lettet ut*
Vis vedlegget 147704
Åååh, den var fin!! Min drømmetestTest fra i dag 17 dpo. Tror jeg setter punktum for strimmeltestingen nåMen kommer nok til å ta en digital når jeg er over 5+0 for å se om det stiger.
Vis vedlegget 147958