Bilde av testene våre

Det var litt av et hopp på 11 dpo! Perfekt! :-)

Du synes d du også ja?!:o Mulig d har noe sammenheng med at jeg begynte med tester fra et nytt parti (de forrige "går ut" nå i desember), og dagens er helt nye;)

Dumme meg måtte bare ta en med ukesindikator 2 uker og en dag siden EL, sånn for å skape unødig bekymring når den ikke viste 2-3 enda.. :( Er jo INGENTING som tyder på at noe er galt, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder. Bah.

Vis vedlegget 147377
Sniker! Noen har HCG som stiger tregt ;) så lenge du der stigning på tester så skal du ikke bekymre deg :) de digitale er nok ikke helt til å stole på når det gjelder hvilken uke...

Sniker! Noen har HCG som stiger tregt ;) så lenge du der stigning på tester så skal du ikke bekymre deg :) de digitale er nok ikke helt til å stole på når det gjelder hvilken uke...

Er tom for tester, men de steg helt til 14 dpo. På 15 var den litt svakere igjen. Derfor jeg kjøpte den digitale for å egentlig berolige meg selv, men det funket jo dårlig :p men jeg kjøper en ny digital senere i uken selv om det er dyrt. Så får vi se. Er jo ikke no annet som tyder på at noe er galt :)

Hva er grunnen til at man tar så mange tester? Jeg har kun tatt to cb og tenkte at det var nok da begge var positive? Aldri vært gravid før, så derfor jeg spør :)

Hva er grunnen til at man tar så mange tester? Jeg har kun tatt to cb og tenkte at det var nok da begge var positive? Aldri vært gravid før, så derfor jeg spør :)

Nei, det skaper vel egentlig bare masse unødig bekymring i mange tilfeller :p Jeg kjøpte en 10-pk med billigtester og tenkte jeg skulle bruke opp dem, men sist jeg var gravid så tok jeg to cb+ og ferdig med det :)

Kan bare svare for min egen del, men etter å ha prøvd i 20 mnd med bare negative tester er d en sann glede å endelig se to streker. Og jeg blir roligere og mer positiv av å se at testene blir sterkere og sterkere, hvor rart d enn høres ut;)

Last edited:

Jeg har tatt mange for å være sikker på at det går riktig vei. Har prøvd i snart 3 år, og hadde en kjemisk på forrige prøverørsforsøk som jeg fant ut av ved at testene ble svakere igjen.

11 dpo, testen blei tatt med morgenurin :) Digital var negativ 10 dpo med morgenurin. Så var veldig morro når det viste positiv idag!! :D

Vedlegg

• IMG_7648.JPG
    IMG_7648.JPG
    463,9 KB · Visninger: 93
Test fra i dag 17 dpo. Tror jeg setter punktum for strimmeltestingen nå:p Men kommer nok til å ta en digital når jeg er over 5+0 for å se om det stiger.

Vis vedlegget 147958
Åååh, den var fin!! Min drømmetest;) Håper jeg kommer dit snart:p
Hvordan var din 14 dpo? (Sånn for å sammenligne)

7a74c7b679f5ef578cf883f499056408
testet i går :p måtte bare ♡ 2 1dpo ♡♡

Back
Topp