Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når bør man begynne å bruke det?
Har lest at det ikke skal ha noe å si for sikkerheten med ett sånt gravidbelte, går bare på komfort når man har fått stor mage.
Sent from my iPhone using BV Forum
Noen som bruker dette enda? Noen som vet hvor man får kjøpt det?
Det er fordi di har ikke testet det nok, men en bekjent av meg kræsja når hu var gravid og fikk beskjed om at hadde det ikke vert for gravidbeltet så hadde trolig barnet blitt skadet på grunn av presset hun kunne fått på magen.Har lest at det ikke skal ha noe å si for sikkerheten med ett sånt gravidbelte, går bare på komfort når man har fått stor mage.
Sent from my iPhone using BV Forum
Oj, det har måttet være en ekkel opplevelseJeg har ikke gravidbelte. Fikk vannplaning på søndag, havnet i grøfta og bilen landet på hodet slik at jeg hang opp ned i bilen. 16 uker på vei... Beltet var under magen og alt gikk fint både med meg og babyen. Vurderer å kjøpe det nå, men så lenge beltet er under magen går det nok bra med vanlig også.
Fryktelig ekkelt og det eneste jeg tenkte på var babyen<3 En lettelse å se en sprellende liten gutt på ultralyd da jeg kom på sykehusetOj, det har måttet være en ekkel opplevelse
♡Overgangen feb/mars♡
Fryktelig ekkelt og det eneste jeg tenkte på var babyen<3 En lettelse å se en sprellende liten gutt på ultralyd da jeg kom på sykehuset![]()