gogutten
Forelsket i forumet
Jeg sverger til gravidebeltet mitt og er evig takknemlig for at jeg har vært flink til å bruke det. I fjord gikk jeg gravid med tredje sønnen min, og vi kolliderte front mot front. Ble hentet i ambulanse på stedet, og hastekjørt i full fart inn på føden. Dette var i uke 28! Det jeg ikke har fått med meg, er at ambulansepersonellet har vært i bilen vår og skjært løst gravidebeltet og det fulgte meg hele veien inn på føden. Når vi kom inn der spurte de meg flede ganger om jeg hadde brukt det beltet, os vi sa jo så klart ja. Da tok overlegen tak i skuldrene til mannen min og sa at hadde det ikke vært for dette beltet i dag, hadde ikke vi fått sett en hel og pen babygutt, og en fullt fungerende morkake her nå. I ettertid blir jeg skjelven av å tenke på at det "lille belte" som folk sier bare er for komforten faktisk reddet mitt helt uskyldige lille nurk, og jeg priser disse som fant opp disse! Mannen som kjørte ambulansen inn til sykehuset, ga mannen beskjed om at se ser en del ulykker der gravide dessverre er involverte, men de har faktisk helt klare tall på at de det går bra for er også de som har brukt dette beltet til under 500 lappen. Så her i gården kjører vi ikke en meter uten beltet!
Så klart anbefaler jeg dere beltet, og jeg fatter ikke hvordan folk kan la være å benytte den lille sikkerheten som er oppfunnet for gravide!!
Tusen takk for at du delte din historie!! Kanskje flere velger å bruke d!!
D koster lite, det er ikke vanskelig å bruke og d sikrer ungen din. Ikke så mye å tenke på spør du meg! Og hvorfor skal d foreligge at d er dokumentert sikrere, d er lov å tenke sjøl. Selv om en er flink å legge beltet der d skal være, hvordan kan man med hånden på hjertet si at d blir der hele veien - og hva da når man kræsjer, hvorfor skulle d ikke kunne flytte seg da, når en ikke har d festet.
Nei, d er ikkenoe å tenke på. ALLE barn skal sikres i bil - også våre fine små nurk
J er så glad for at d gikk bra med dere!!