Bevegelse?

Hvordan går det med doppleren? Finner du babypulsen?
Finner puls, ja ❤️ de første par gangene fant jeg kun morkake, men ca en uke etter doppleren kom så fant jeg hjerteslagene UTEN tvil! Veldig tydelig «galopperende» lyd hvor man hører at kammerne jobber! Men det varierer visst fra modell til modell, for den legekontoret mitt har finner ikke hjerteslagene like lett som min gjør

For å oppdatere rundt bevegelse:
De boblene jeg kjente i uke 16 (når jeg startet tråden) økte i både styrke og hyppighet i løpet uke 16 og 17, så sammen med mamma og svigermor konkluderte jeg med at det var bevegelse! Uke 18 har vært ganske stille frem til fredag (17+6) hvor jeg kjente et helt tydelig spark! Har ikke kjent flere siden da (det har gått to dager) men er ikke spesielt bekymret ☺️ det er jo enda ganske god plass der inne, og regner med at lille bare ligger med armer og ben innover som gjør det vanskeligere å kjenne bevegelse

Er 15+4 med tredje barnet. Har ikke kjent noe liv enda. Føler mange her inne kjenner liv så veldig tidlig, selv om det gjerne et første eller andre. Eg tenkte liksom at jeg kom til å kjenne det tidlig siden det er tredje... Var vel litt over 20 uker før jeg kjente med første og sikkert i uke 17-18 med andremann. Andre som ikke har kjent liv enda i uke 16?
Jeg har ikke kjent noe liv enda heller og har morkake bak :)
16+3

Noen førstegangs gravide som har kjent noe enda? :flower For min del er det litt for tidlig enda, kun 16+5 ..

Veldig usikker her, var på ul i dag, er 19+0, men morkake forran.. Jordmor mente liv ville nok ikke merkes før etter neste uke..

Noen førstegangs gravide som har kjent noe enda? :flower For min del er det litt for tidlig enda, kun 16+5 ..
Tror kanskje (muligens) jeg kjente noe for to dager siden, da var det 16+3. Lå på venstre side på sofaen og så film, og var i hvert fall en følelse jeg aldri hadde kjent før. Beskrivelsen jeg har sett av enten sommerfuglvinger eller bobler som sprakk passet veldig fint til den følelsen jeg kjente, så lurer på om det kunne vært det? Selv om det er ganske tidlig da…

Tror kanskje (muligens) jeg kjente noe for to dager siden, da var det 16+3. Lå på venstre side på sofaen og så film, og var i hvert fall en følelse jeg aldri hadde kjent før. Beskrivelsen jeg har sett av enten sommerfuglvinger eller bobler som sprakk passet veldig fint til den følelsen jeg kjente, så lurer på om det kunne vært det? Selv om det er ganske tidlig da…
Kanskje ikke for tidlig likevel for min del da, da skal jeg prøve å kjenne litt etter også :smiley-angelic002 Herlig at du kjente noe da :flower

17+1 i dag og det kjennes litt ut som leamus bare inni magen. Tro om det kan være bevegelse? Kommer kun når jeg har sittet i ro en stund.

De siste dagene har jeg begynt å kjenne antydning til noe, og i dag på jobb har det kommet masse små bevegelser :love017 Endelig! 18+6

Ganske sikker på at jeg har begynt å kjenne liv, er 16+2 i dag og det begynte smått i forrige uke en gang. Det er minmalt men noe er det. Denne gangen har jeg morkaken foran men litt på venstresiden. Sist hadde jeg den bak og kjente ikke liv før jeg var godt over halvveis

Kjenner bare innvendig noen ganger. Håper småen sparker hardt nok til å føle utenfor snart. Er snart 21 uker.

Kjenner bare innvendig noen ganger. Håper småen sparker hardt nok til å føle utenfor snart. Er snart 21 uker.
Kjenner det stort sett bare på innsiden jeg også. Har litt polstring, men tror det er helt normalt å ike kjenne så mye på utsiden enda. Jeg er uke 21 på torsdag. :)

Back
Topp