bubbisogmor
Flørter med forumet
Finner puls, jaHvordan går det med doppleren? Finner du babypulsen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Finner puls, jaHvordan går det med doppleren? Finner du babypulsen?
Jeg holdt på magen i dag og fikk et spark, usikker på om jeg også kjente det i hånda, men tror detNoen som kjenner/ser bevegelse utenpå enda? Igår kicka hu så hardt att både jeg og sambo skvatt.
Idag har jeg sett magen danse![]()
Jeg har kjent utenpå i litt over en uke. I går fikk endelig samboer kjenne ogsåNoen som kjenner/ser bevegelse utenpå enda? Igår kicka hu så hardt att både jeg og sambo skvatt.
Idag har jeg sett magen danse![]()
Jeg har ikke kjent noe liv enda heller og har morkake bakEr 15+4 med tredje barnet. Har ikke kjent noe liv enda. Føler mange her inne kjenner liv så veldig tidlig, selv om det gjerne et første eller andre. Eg tenkte liksom at jeg kom til å kjenne det tidlig siden det er tredje... Var vel litt over 20 uker før jeg kjente med første og sikkert i uke 17-18 med andremann. Andre som ikke har kjent liv enda i uke 16?
Tror kanskje (muligens) jeg kjente noe for to dager siden, da var det 16+3. Lå på venstre side på sofaen og så film, og var i hvert fall en følelse jeg aldri hadde kjent før. Beskrivelsen jeg har sett av enten sommerfuglvinger eller bobler som sprakk passet veldig fint til den følelsen jeg kjente, så lurer på om det kunne vært det? Selv om det er ganske tidlig da…Noen førstegangs gravide som har kjent noe enda?For min del er det litt for tidlig enda, kun 16+5 ..
Kanskje ikke for tidlig likevel for min del da, da skal jeg prøve å kjenne litt etter ogsåTror kanskje (muligens) jeg kjente noe for to dager siden, da var det 16+3. Lå på venstre side på sofaen og så film, og var i hvert fall en følelse jeg aldri hadde kjent før. Beskrivelsen jeg har sett av enten sommerfuglvinger eller bobler som sprakk passet veldig fint til den følelsen jeg kjente, så lurer på om det kunne vært det? Selv om det er ganske tidlig da…
Herlig at du kjente noe da 
Endelig! 18+6Kjenner det stort sett bare på innsiden jeg også. Har litt polstring, men tror det er helt normalt å ike kjenne så mye på utsiden enda. Jeg er uke 21 på torsdag.Kjenner bare innvendig noen ganger. Håper småen sparker hardt nok til å føle utenfor snart. Er snart 21 uker.
Samtidig i forkant bobler som sprakk.