Bevegelse?

Reinrosa

Bli kjent med forumet
Juliknøttene 2022
Har dere kjent bevegelse?? Jeg er så spent:woot:
Jeg er i uke 17 (16+5) med mitt andre barn. Kan ikke si at jeg har kjent noe, men burde vel bli snart?:smiley-bounce012

Jeg trudde jeg kjente noe sist uke (15+3) men ikke kjent noe igjen etter det :meh: så trur jeg tok feil. Er 16+4 i dag og 3 gangs fødende. Venter i spenning jeg oxo

Har kjent litt bevegelse, men det er litt alt ettersom. :) Er som regel når jeg er helt stillsittende/liggende at jeg kjenner litt. Har vært litt lite/fraverende nå i et par dager. :oops:

Da jeg var 16+0 kunne jeg kjenne det jeg vil beskrive som «sakte, store bobler» nederst i venstre side på magen. Jeg hadde aldri kjent noe slik før, og tenkte at det kunne være lille.

Nå er jeg 16+4 og igår kveld trykte jeg forsiktig rundt på magen. Like etter kunne jeg kjenne de samme boblene. Trykte igjen - og samme boblene kom. Er helt overbevist om at det var vår lille datter som bevegde på seg. Kjempegøy!

dette er forresten min første graviditet

Dere som kjenner/har kjent liv tidlig, kjenner dere bevegelsen med hendene når dere trykker på magen, eller er det bare «inni magen» dere kjenner bevegelsen?
I dag tidlig når jeg lå på ryggen så jeg at magen var større på venstre side, litt under navelen, og kjennes nesten ut som en klinkekule som beveget seg sakte/snudde på seg. Men førstegangsgravid, og 16+1, så skal vel spørs :bag:

Jeg er usikker på når jeg først kjente det men det kjennes ut som boble som sprekker. Nå er jeg 16+6 og kjenner det innimellom, ikke nødvendigvis hver dag. Men tror det kommer til å øke kjapt, har jo 2 i magen :bag:

Er førstegangs

Dere som kjenner/har kjent liv tidlig, kjenner dere bevegelsen med hendene når dere trykker på magen, eller er det bare «inni magen» dere kjenner bevegelsen?
I dag tidlig når jeg lå på ryggen så jeg at magen var større på venstre side, litt under navelen, og kjennes nesten ut som en klinkekule som beveget seg sakte/snudde på seg. Men førstegangsgravid, og 16+1, så skal vel spørs :bag:

Jeg har foreløpig bare kjent inni magen.. 17+2 idag.

Jeg tror jeg kjenner noe innimellom, men det er veldig vagt, så er ikke 100% sikker. Er 17+3, fjerdegangs, så håper jeg kjenner noe mer tydelig snart. Var hos jordmor og hørte hjertelyden på fredag så er liv der inne :happy: Er spent på OUL om en uke!

Jeg har begynt å kjenne liv ganske ofte nå, hvis jeg legger meg ned og legger begge hendene på magen og konsentrer meg så kjenner jeg små dult. Tredjegangs og 17+1 i dag. Det har kommet så smått den siste uken! Har hatt morkaken foran i mine to første graviditeter, så er helt nytt for meg å kjenne det såpass tidlig. Kjenner det både utenpå og inni.

Så gøy å høre at det er flere som har begynt å kjenne noe! :)
Jeg er veldig usikker på om jeg kjenner noe eller om det bare er andre naturlige ting jeg ikke har tenkt over før, men det er mest sannsynlig det siste.
Gleder meg så utrolig mye til å kjenne liv og føle meg gravid igjen!

Kjente i slutten av uke 14. Har kjent så og si daglig siden utenom de to siste. Bobler og slikt. Vanskelig å forklare.
Jeg kjenner det ikke utenpå enda, tror jeg. Det har vært et par ganger jeg har vært litt usikker. Er i uke 16 i morgen.

Jeg er 17+3 med førstemann, og jeg kjenner av og til noe jeg tror er babyen. Er som flere over her usikker på om det faktisk er babyen. Det er ikke så «spisse» bevegelser som f eks. en boble som sprekker, mer vage bevegelser inni der - som like gjerne kunne vært tarmer, men bevegelsene er lenger oppe. Bra det er flere som kjenner på det samme. I går var magen hard på den ene siden, som om babyen presset seg mot den ene siden av magen.
Gleder meg til spakene blir tydeligere ❤️

Da jeg var 16+0 kunne jeg kjenne det jeg vil beskrive som «sakte, store bobler» nederst i venstre side på magen. Jeg hadde aldri kjent noe slik før, og tenkte at det kunne være lille.

Nå er jeg 16+4 og igår kveld trykte jeg forsiktig rundt på magen. Like etter kunne jeg kjenne de samme boblene. Trykte igjen - og samme boblene kom. Er helt overbevist om at det var vår lille datter som bevegde på seg. Kjempegøy!

dette er forresten min første graviditet
Det kan høres ut som det er mini da ja. Og så har du fått vite kjønnet også? spennende tider dette:wav

Kan være kjekt å notere ned hvordan det kjennes, og se hvordan det utvikler seg - spennende:love7

Jeg er usikker på når jeg først kjente det men det kjennes ut som boble som sprekker. Nå er jeg 16+6 og kjenner det innimellom, ikke nødvendigvis hver dag. Men tror det kommer til å øke kjapt, har jo 2 i magen :bag:

Er førstegangs
Wow! 2 er spennende!! Kjempestas, da har du nok kjent bevegelse:wav

Jeg tror jeg kjenner noe innimellom, men det er veldig vagt, så er ikke 100% sikker. Er 17+3, fjerdegangs, så håper jeg kjenner noe mer tydelig snart. Var hos jordmor og hørte hjertelyden på fredag så er liv der inne :happy: Er spent på OUL om en uke!
Lykke til med OUL, jeg teller ned til min, som er 8.februar:Heartbigred

Wow! 2 er spennende!! Kjempestas, da har du nok kjent bevegelse:wav

Haha ja har skjønt at disse boblene er bevegelse, men tok sin tid :hilarious: veldig spennende med 2! Kom som en overraskelse på oss da vi ikke har tvillinger i familien. Veldig stas egentlig :happy:

Jeg har begynt å kjenne liv ganske ofte nå, hvis jeg legger meg ned og legger begge hendene på magen og konsentrer meg så kjenner jeg små dult. Tredjegangs og 17+1 i dag. Det har kommet så smått den siste uken! Har hatt morkaken foran i mine to første graviditeter, så er helt nytt for meg å kjenne det såpass tidlig. Kjenner det både utenpå og inni.
Hvordan vet man hvor morkaken ligger? 17+1 ja, da er det håp for oss andre snart:love017

Back
Topp