Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så trur jeg tok feil. Er 16+4 i dag og 3 gangs fødende. Venter i spenning jeg oxo
Dere som kjenner/har kjent liv tidlig, kjenner dere bevegelsen med hendene når dere trykker på magen, eller er det bare «inni magen» dere kjenner bevegelsen?
I dag tidlig når jeg lå på ryggen så jeg at magen var større på venstre side, litt under navelen, og kjennes nesten ut som en klinkekule som beveget seg sakte/snudde på seg. Men førstegangsgravid, og 16+1, så skal vel spørs![]()
Er spent på OUL om en uke!Dere som kjenner/har kjent liv tidlig, kjenner dere bevegelsen med hendene når dere trykker på magen, eller er det bare «inni magen» dere kjenner bevegelsen?
I dag tidlig når jeg lå på ryggen så jeg at magen var større på venstre side, litt under navelen, og kjennes nesten ut som en klinkekule som beveget seg sakte/snudde på seg. Men førstegangsgravid, og 16+1, så skal vel spørs![]()
Plutselig blir det vel!Jeg trudde jeg kjente noe sist uke (15+3) men ikke kjent noe igjen etter detså trur jeg tok feil. Er 16+4 i dag og 3 gangs fødende. Venter i spenning jeg oxo

Så gøy å høre!Har kjent litt bevegelse, men det er litt alt ettersom.Er som regel når jeg er helt stillsittende/liggende at jeg kjenner litt. Har vært litt lite/fraverende nå i et par dager.
![]()

Det kan høres ut som det er mini da ja. Og så har du fått vite kjønnet også? spennende tider detteDa jeg var 16+0 kunne jeg kjenne det jeg vil beskrive som «sakte, store bobler» nederst i venstre side på magen. Jeg hadde aldri kjent noe slik før, og tenkte at det kunne være lille.
Nå er jeg 16+4 og igår kveld trykte jeg forsiktig rundt på magen. Like etter kunne jeg kjenne de samme boblene. Trykte igjen - og samme boblene kom. Er helt overbevist om at det var vår lille datter som bevegde på seg. Kjempegøy!
dette er forresten min første graviditet

Kan være kjekt å notere ned hvordan det kjennes, og se hvordan det utvikler seg - spennendeDere som kjenner/har kjent liv tidlig, kjenner dere bevegelsen med hendene når dere trykker på magen, eller er det bare «inni magen» dere kjenner bevegelsen?

Wow! 2 er spennende!! Kjempestas, da har du nok kjent bevegelseJeg er usikker på når jeg først kjente det men det kjennes ut som boble som sprekker. Nå er jeg 16+6 og kjenner det innimellom, ikke nødvendigvis hver dag. Men tror det kommer til å øke kjapt, har jo 2 i magen
Er førstegangs

Lykke til med OUL, jeg teller ned til min, som er 8.februarJeg tror jeg kjenner noe innimellom, men det er veldig vagt, så er ikke 100% sikker. Er 17+3, fjerdegangs, så håper jeg kjenner noe mer tydelig snart. Var hos jordmor og hørte hjertelyden på fredag så er liv der inneEr spent på OUL om en uke!

Wow! 2 er spennende!! Kjempestas, da har du nok kjent bevegelse![]()
veldig spennende med 2! Kom som en overraskelse på oss da vi ikke har tvillinger i familien. Veldig stas egentlig 
Hvordan vet man hvor morkaken ligger? 17+1 ja, da er det håp for oss andre snartJeg har begynt å kjenne liv ganske ofte nå, hvis jeg legger meg ned og legger begge hendene på magen og konsentrer meg så kjenner jeg små dult. Tredjegangs og 17+1 i dag. Det har kommet så smått den siste uken! Har hatt morkaken foran i mine to første graviditeter, så er helt nytt for meg å kjenne det såpass tidlig. Kjenner det både utenpå og inni.