Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rette tiden for detI dag luuuurer jeg på om jeg kanskje kjente liv nederst i magen?? Det kjentes litt ut som leemus i livmora! Har aldri kjent noe liknende før. Kan det være det var babyen min??
Er 15+0 i dag
Rette tiden for det
Jeg kjenner smått.. Av og til. Er 13+1
Sånt er kultÅh, håper det! I dag har jeg kjent litt mer! Det føltes litt annerledes enn i går, men har heller aldri kjent noe sånt før! Dette er spennende!
Sånn er det for meg også, har kjent "sommerfugler" bare et par ganger, men kjenner oftere små dytt. I går var det mye aktivitet og så langt i dag har jeg kjent det flere ganger, men tidligere i uken var jeg usikker på om jeg kjente noe som helst. Jeg er 18+2 og begynte å kjenne ting for to uker siden.Hei alle sammen ! Har et spørsmål . Leste at i begynnelsen ( frem til uke ca 23) er bevegelsene veldig forskjellige, de har ikke noe system, kan komme og gå med store pauser og varierer fra dag til dag. Den ene dagen kan de være stille, før det tar seg opp igjen.Er dette noe som stemmer for dere ?
Tror jeg kjenner noen gang et eller annet , men det er snakk om 1 gang på morgenen og neste gang på kvelden, den ene dagen kan det være at det er helt stille igjen i magen , men neste dag kan noe bevegelse være oftere... Jeg er 17+1 nå. Er det normalt ? Man skal jo ikke begynne å telle/notere ned babyens bevegelser ennå, hva?
Jeg har det akkurat sånn. Helt i starten kjente jeg det jeg trodde var bevegelse en gang, så kunne det gå tre dager til neste gang jeg kjente noe. De siste dagene har jeg kjent det daglig, og helst på kvelden når jeg satt på sofaen eller hadde lagt meg. I går tok det helt av inni der og jeg kjente det gjennom hele dagen, og i dag er det helt stille igjen. Har forstått at dette er helt normalt nå i starten siden babyen har veldig god plass enda. Det er først fra uke 24 man bør kjenne daglige bevegelser.Hei alle sammen ! Har et spørsmål . Leste at i begynnelsen ( frem til uke ca 23) er bevegelsene veldig forskjellige, de har ikke noe system, kan komme og gå med store pauser og varierer fra dag til dag. Den ene dagen kan de være stille, før det tar seg opp igjen.Er dette noe som stemmer for dere ?
Tror jeg kjenner noen gang et eller annet , men det er snakk om 1 gang på morgenen og neste gang på kvelden, den ene dagen kan det være at det er helt stille igjen i magen , men neste dag kan noe bevegelse være oftere... Jeg er 17+1 nå. Er det normalt ? Man skal jo ikke begynne å telle/notere ned babyens bevegelser ennå, hva?