Bevegelse

I dag luuuurer jeg på om jeg kanskje kjente liv nederst i magen?? Det kjentes litt ut som leemus i livmora! Har aldri kjent noe liknende før. Kan det være det var babyen min?? :D
Er 15+0 i dag :)
 
I dag luuuurer jeg på om jeg kanskje kjente liv nederst i magen?? Det kjentes litt ut som leemus i livmora! Har aldri kjent noe liknende før. Kan det være det var babyen min?? :D
Er 15+0 i dag :)
Rette tiden for det :D

Jeg kjenner smått.. Av og til. Er 13+1
 
Rette tiden for det :D

Jeg kjenner smått.. Av og til. Er 13+1

Åh, håper det! I dag har jeg kjent litt mer! Det føltes litt annerledes enn i går, men har heller aldri kjent noe sånt før! :) Dette er spennende!
 
Åh, håper det! I dag har jeg kjent litt mer! Det føltes litt annerledes enn i går, men har heller aldri kjent noe sånt før! :) Dette er spennende!
Sånt er kult :D
 
Hei alle sammen ! Har et spørsmål . Leste at i begynnelsen ( frem til uke ca 23) er bevegelsene veldig forskjellige, de har ikke noe system, kan komme og gå med store pauser og varierer fra dag til dag. Den ene dagen kan de være stille, før det tar seg opp igjen.Er dette noe som stemmer for dere ?

Tror jeg kjenner noen gang et eller annet , men det er snakk om 1 gang på morgenen og neste gang på kvelden, den ene dagen kan det være at det er helt stille igjen i magen , men neste dag kan noe bevegelse være oftere... Jeg er 17+1 nå. Er det normalt ? Man skal jo ikke begynne å telle/notere ned babyens bevegelser ennå, hva?
 
16+1 idag og har siden 15+4 kjent bevegelse:) idag både ser og føler jeg de GODT på utsiden:) helt magisk:love017
 
17+1, tredjegangs, så hadde forventet før. Etter det har jeg kjent "et eller annet" hver dag :)
 
17+4 i dag. Har kjent liv ca hver dag siste uka og litt. :D Bare sånn en til to ganger per dag. Første gang jeg var sikker på at det var babyen jeg kjente var 14+4. Er annengangs. :)
 
Hei alle sammen ! Har et spørsmål . Leste at i begynnelsen ( frem til uke ca 23) er bevegelsene veldig forskjellige, de har ikke noe system, kan komme og gå med store pauser og varierer fra dag til dag. Den ene dagen kan de være stille, før det tar seg opp igjen.Er dette noe som stemmer for dere ?

Tror jeg kjenner noen gang et eller annet , men det er snakk om 1 gang på morgenen og neste gang på kvelden, den ene dagen kan det være at det er helt stille igjen i magen , men neste dag kan noe bevegelse være oftere... Jeg er 17+1 nå. Er det normalt ? Man skal jo ikke begynne å telle/notere ned babyens bevegelser ennå, hva?
Sånn er det for meg også, har kjent "sommerfugler" bare et par ganger, men kjenner oftere små dytt. I går var det mye aktivitet og så langt i dag har jeg kjent det flere ganger, men tidligere i uken var jeg usikker på om jeg kjente noe som helst. Jeg er 18+2 og begynte å kjenne ting for to uker siden.
 
Hei alle sammen ! Har et spørsmål . Leste at i begynnelsen ( frem til uke ca 23) er bevegelsene veldig forskjellige, de har ikke noe system, kan komme og gå med store pauser og varierer fra dag til dag. Den ene dagen kan de være stille, før det tar seg opp igjen.Er dette noe som stemmer for dere ?

Tror jeg kjenner noen gang et eller annet , men det er snakk om 1 gang på morgenen og neste gang på kvelden, den ene dagen kan det være at det er helt stille igjen i magen , men neste dag kan noe bevegelse være oftere... Jeg er 17+1 nå. Er det normalt ? Man skal jo ikke begynne å telle/notere ned babyens bevegelser ennå, hva?
Jeg har det akkurat sånn. Helt i starten kjente jeg det jeg trodde var bevegelse en gang, så kunne det gå tre dager til neste gang jeg kjente noe. De siste dagene har jeg kjent det daglig, og helst på kvelden når jeg satt på sofaen eller hadde lagt meg. I går tok det helt av inni der og jeg kjente det gjennom hele dagen, og i dag er det helt stille igjen. Har forstått at dette er helt normalt nå i starten siden babyen har veldig god plass enda. Det er først fra uke 24 man bør kjenne daglige bevegelser.
 
Jeg kjente første tegn til liv i uke 14+0, kjente da knøtten som lemus i livmora mens jeg kjørte bil :p Først i uke 17 kjente jeg liv i magen hver dag, mest på kvelden og mest som romstering, ikke spark :) Er nå 19+2 og det varierer mellom spark og romstering. Men det varierer i aktivitet fra dag til dag, og jeg kan gå hele dagen uten å kjenne liv, før jeg på kvelden kjenner at den lille sparker eller turner :p Jeg har morkaken på bakre vegg, det kan ha noe å si for at jeg kjenner mye bevegelse<3
 
Er helt sikker på at jeg kjente babyen i går [emoji7][emoji7] gravid for første gang så kan bare være jeg som innbiller meg ting XD men gu hvor herlig det var [emoji7] 16+6 idag [emoji4]
 
Back
Topp