Bevegelse

Stavangermamma26

Andre møte med forumet
Når kjente dere bevegelse første gang?

Jeg er andre gangs gravid og er ganske sikker på jeg kjente noe bevege seg [emoji7][emoji7] er 13+1 i dag.
Er så lenge siden at jeg husker ikke når jeg kjente med første mann[emoji28]
 
Det var deromkring jeg også kjente nå med min nr to :)
 
Jeg er 17+0 i dag. Gravid med mitt andre barn. Fortsatt ikke kjent bevegelse:)

Mener å huske at jeg kjente det på dette tidspunktet med første..
 
Tror jeg kjente lille en gang når jeg var 13+4, da var det akkurat som lemus og fiskehale. Men det startet virkelig når jeg var 16+4:) Da var det ikke til å ta tvil av. Kiling, fiskehale/sommerfugler i magen når jeg satt hele jobbdagen og spark når jeg la meg langflat på sofaen på kvelden. Har vært sånn de siste dagen. Kjenner kun spark når jeg ligger helt flat :)
 
Jeg er 15 nå og veldig usikker på om jeg har kjent noe eller ikke den siste uken. Er nr 3, så burde jo vite hva jeg kjenner etter, men blir usikker likevel...
 
Hører egentlig til i august, men termin helt i starten så sniker litt her også :)

Venter nr 2, og kjente bevegelse fra 12+0 denne gang. Sist fra rundt uke 17-18. Fikk bekreftet på ul at det var bevegelse fra baby jeg kjente :) Ultralydlegen sa hvortid man kjenner bevegelse kommer an på følsomheten til livmor, aktivitetsnivå til barn og plassering av morkaken :)
 
Hører egentlig til i august, men termin helt i starten så sniker litt her også :)

Venter nr 2, og kjente bevegelse fra 12+0 denne gang. Sist fra rundt uke 17-18. Fikk bekreftet på ul at det var bevegelse fra baby jeg kjente :) Ultralydlegen sa hvortid man kjenner bevegelse kommer an på følsomheten til livmor, aktivitetsnivå til barn og plassering av morkaken :)
Hører også til August, men siden jeg er nesten 90% sikker på at gullet kommer i juli (og mensterminen STRENGT TATT er sist i juli), henger jeg nesten like mye her.

Kjente også det smått på 12+0, og synes jeg kjente mer i går.. (12+5 i dag). Første gang var jeg 14+x da jeg kjente noe første gang..)
Fått bekreftet bakoverliggende morkake, og VELDIG aktiv baby [emoji14]
 
Er 16+6 i dag og har de siste dagene kunnet kjent med sikkerhet at det er bevegelser/spark jeg kjenner. :) barn nr 2. Tror jeg har kjent det lenger, men har vært litt mer "diffust" så har ikke kunnet sagt det helt sikker.
 
12+2 igår, kjente en boble som sprakk, fra det området jeg pleier å finne hjertelyden[emoji173]
 
Kjente små spark i går! Første gang jeg er heelt sikker på det er mini! Er 17+3 [emoji4][emoji106]
 
Er 17+3 i dag, og jeg tror ikke med sikkerhet at jeg kan kjenne noe bevegelser fra lille ennå... av og til tror jeg at det er fra lille, men når det kommer bare en bevegelse/dunk så blir jeg usikker igjen... men jeg hører hjertelyden med dopler(om det er den jeg hører da) bare 8 dager til ul, og nå blir jeg utolmodig:p

Er nr 3 så jeg vet jo hva jeg skal kjenne etter også..
 
Jeg har hatt så lite fokus på graviditeten at jeg har ikke kjent etter :/ Men i helgen fikk jeg faktisk et lite spark, så da gikk det vel endelig opp for meg at jeg ER faktisk gravid, alle tingene som skjer med kroppen er ikke bare tull ;)
 
Begynte å kjenne noe i uke 13 :) Gjorde det med nr. 2 også, dette er nr. 3...
 
Back
Topp