Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Barnet over 12? Ellers må de ha gjort feil, barn under 12 er gratis, men de kan ta betalt for utstyr som henvisning, blodprøver osv.
Legen min sa 12? Kanskje det er 16 ja?!Er det bare gratis opp til 12? Trodde det var 15-16 jeg...
Da bør de jo si fra, vi har bare betalt på sykehus, aldri for å ta blodprøver flrDet er helt normalt når de har brukt noe utstyr. Selve legen og kontrollen er gratis .
De har bare aldri gjort det førDet er gratis for konsultasjon så lenge de er under 16 år, men de kan ta en liten sum for blodprøver, bandasjer el.
Ja over 12 men er gratis lenger enn detBarnet over 12? Ellers må de ha gjort feil, barn under 12 er gratis, men de kan ta betalt for utstyr som henvisning, blodprøver osv.
Jeg har også hørt det, hørt flere tilfeller der de har måttet betale for henvisning til ul f.eksHenvisning koster
Vi har aldri betalt for det før og vi ble henvist bare dor noen mnd siden sistHenvisning koster
Aldri vært borti det før så ikke vanlig her hvertfallHelt vanlig.
Mulig nye regler hos dere?Aldri vært borti det før så ikke vanlig her hvertfall
Vi måtte skyndte oss på røntgen så jeg glemte å spørre forsåvidtIkke uvanlig, men vårt legekontor gjør ikke det. Jeg stikker likevel hodet innom resepsjonen og spør om vi skal betale noe på vei ut, de fleste gangene.
Kan hende det er nytt fra i år jaMulig nye regler hos dere?
Vi har kun betalt ved operasjoner førJeg har også hørt det, hørt flere tilfeller der de har måttet betale for henvisning til ul f.eks
Vi har aldri betalt for det før og vi ble henvist bare dor noen mnd siden sist