Mulig detOK, da har dere nok vært heldige tidligere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulig detOK, da har dere nok vært heldige tidligere
Jegkan godt betale men da får de si det, irriterene å måtte betale fakturagebyrAldri betalt for noe med barna hos legen før, så jeg hadde blitt like overrasket som deg...
Har automat her også men siden vi aldri har betalte tidligere og vi skulle videre på røntgen så sjekket vi ikke.Virker som det praktiseres ulikt, gitt. På legekontoret her står det oppslag om at det kan koste for utstyr, henvisninger ol for både barn og de med frikort. Her har legekontoret betalingsautomat iventerommet, så sjekker alltid der før jeg forlater.
Jegkan godt betale men da får de si det, irriterene å måtte betale fakturagebyr
Om de har endret praksis på det så synes jeg de kan nevne det, vi har blitt henvist ekstremt mye og nei aldri betalt
Mhm nettopHelt enig med deg, er jo ikke noe problem å betale som du sier men at man skal belastes med ekstra utgifter fordi man ikke får beskjed.
Det syntes jeg blir feil, da kunne de bare sagt at de har endret praksis og man må betale for henvisning og evt utstyr ved prøver...
Ja gebyret var jo like høyt som summenAldri betalt noe her.
Ikke en gang for henvisningene til røntgen her.
Det eneste vi har betalt for ved sykehusbesøkene vi har hatt de siste 5 ukene var 70 kr i parkering første døgnet, noen kr i parkering på kontrollen forrige uke, og 75 kr for metallpinnene han hadde i armen nå på onsdag når de fjerna gips og pinner.
Kjedelig med gebyr da ja, når man ikke har betalt før.
Mhm nettop
Snakket jo tilogmed med han på tlf etterpå iten st han nevnte betaling
Mye regler.kemgubarnet var hos fastlegen og tok blodprøver og fikk med henvisning til røntgen,
Legen sa ingebting om betaling så jeg tenkte ikke på det jeg heller, men i dag kom faktura i posten med fakturagebyr på 59 kr i tillegg til summen .
Er det vanlig ?
Men vi har som sagt ikke betalt for det flrMye regler.
Må betale for henvisning. Uansett alder.
Betalte for lille, da 6 mnd.
Legen informerte meg om det på timen.
Neimen uff daJeg trodde også det var gratis, så jeg ble overraska over å få et purregebyr etter en måneds tid for noen år siden. Regninga var på 4 kr Burde egentlig klaga da vi ikke ble tatt seriøst og det hele endte med ambulanse.
Ja må nok detOg det syntes jeg er dårlig, hadde spurt neste gang jeg hva som er praksis for å være sikker.
Dette var i fjor høst. Vet ikke når det ble mye regler. Er nok ikke lenge sidenMen vi har som sagt ikke betalt for det flr
Vi hadde forrige henvisning også i fjor host så må være fra nå de er endret det vi gårDette var i fjor høst. Vet ikke når det ble mye regler. Er nok ikke lenge siden
Huff, ja det er jo helt tåpeligJa gebyret var jo like høyt som summen
Vi har ikke betalt for henvisningen til røntgen på eldstemann som brakk håndleddet for 5 uker siden...Mye regler.
Må betale for henvisning. Uansett alder.
Betalte for lille, da 6 mnd.
Legen informerte meg om det på timen.
Jupp men heretter skal jeh hvertfall sjekke før vi går derfraHuff, ja det er jo helt tåpelig