Betaling hos lege for barn

Vi har ikke betalt for henvisningen til røntgen på eldstemann som brakk håndleddet for 5 uker siden...

Ikke fått noe purring heller.

Heldig da. Var den infoen jeg fikk fra fastlegen.
Oppfattet det som at det var nye nasjonale regler.

Har betalt for henvisning i svangerskapet som også skal være gratis, men ikke alle, så ikke lett å forstå når og når det ikke skal betales:/

Har betalt for henvisning i svangerskapet som også skal være gratis, men ikke alle, så ikke lett å forstå når og når det ikke skal betales:/

Jeg ringte dem når jeg fikk faktura i svangerskapet, da beklaget de og sa det var en feil, så slettet de den :)

Jeg ringte dem når jeg fikk faktura i svangerskapet, da beklaget de og sa det var en feil, så slettet de den :)

Fikk beskjed om jeg måtte betale for henvisningen av legen så gadd ikke å krangle, ser ikke at det koster så mye...

Hvis du kontakter dem og sier du ikke visste om gebyret og at legen ikke ga beskjed er det godt mulig de sletter gebyret :)

Har aldri betalt for henvisning, utstyr eller blodprøver for guttungen. Heller ikke for forstøver med medisin på legekontoret.
Det siste året har vi hvert mye her og der. Både fastlege, 2xhudspeialister og 2 turer på sykehus, aldri betalt noe når det gjelder han. Ikke fått hverken faktura eller purring heller :p

Back
Topp