Bestille time til svangerskapsktr

Trultemor88

Gift med forumet
JuniJubel2021
Man skal jo vente til uke 12 med første svangerskapskontroll, når tenker dere å ringe å bestille time? Jeg er så ivrig! Haha:)
 
Har lest at det er mellom 8-12 uker :happy: Like ivrig, så tviler på at jeg klarer å vente til uke 12.
 
Jeg ringte i dag for å få time. Regnet med de fant en time i ca uke 8-12, men fikk time allerede 31.oktober! Tidlig, men det går helt greit ;-)
 
Så rart. Jeg har jobbet på legekontor og blir ikke gitt time før uke 12 pga blodprøvene som taes :)
 
Venter nok til uke 12 mtp blodprøver :)
 
Men når skal du ringe å bestille den timen? Jeg også skal jo vente til uke 12 for jeg gidder ikke sitte der mer enn nødvendige :p
 
Men når skal du ringe å bestille den timen? Jeg også skal jo vente til uke 12 for jeg gidder ikke sitte der mer enn nødvendige :p

Hehe! Her i området har jeg fått inntrykk av at jordmødrene jobber på spreng, så venter kanskje et par uker og bestiller når jeg er i uke 6-7 :)
 
Ja man får jo velge selv om man vil til jordmor eller lege. For meg er lege naturlig å gå til ved første undersøkelse :) tror også det er mest normalt
 
Venter til uke 12 pga blødprøvene osv :) Var i uke 8 sist, da fikk jeg beskjed om at det var for tidlig, så denne gang uke 12 :)
 
Back
Topp