Man skal jo vente til uke 12 med første svangerskapskontroll, når tenker dere å ringe å bestille time? Jeg er så ivrig! Haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje de trodde du trengte bekreftelse på graviditet?Jeg ringte i dag for å få time. Regnet med de fant en time i ca uke 8-12, men fikk time allerede 31.oktober! Tidlig, men det går helt greit ;-)
Har lest at det er mellom 8-12 uker Like ivrig, så tviler på at jeg klarer å vente til uke 12.
Ja det er helt normalt. Pga av blodprøven. Det gir ikke ordentlig svar før uke 12Legen min sa at jeg skulle bestille time rundt 10-12 uke :O
Jeg kan nok ikke vente til 12 uke så jeg går inn 10 uke er så spent!!!Ja det er helt normalt. Pga av blodprøven. Det gir ikke ordentlig svar før uke 12
Men når skal du ringe å bestille den timen? Jeg også skal jo vente til uke 12 for jeg gidder ikke sitte der mer enn nødvendige
OkHehe! Her i området har jeg fått inntrykk av at jordmødrene jobber på spreng, så venter kanskje et par uker og bestiller når jeg er i uke 6-7
JoMen til 1ste kontroll;er det ikke til lege da pga blodprøver o.l som skal taes??
Men til 1ste kontroll;er det ikke til lege da pga blodprøver o.l som skal taes??