Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nei, har dessverre ingen igjen! Farmor var den siste som døde og det er snart åtte år siden. Hun traff gutten min flere ganger, heldigvis. Det betyr enormt mye for meg nå i dag!
Ingen "ekte", men mammaen til han som er gift med mamma som har vært min farmor siden jeg var 4 år lever. Blir 90 år neste år og idag har hun reist fra Stavanger til Tromsø Sprek dame
Jeg har bestemor (farmor) og bestefar (morfar) som lever, mormor døde bare dager før dåpen til lellebror i fjor og bestefar (farfar ) døde i 88. Husker veldig godt 2 av oldemødrene mine og siste døde for 13 år siden.
Jeg har mormor, bestemor og bestefar Morfar døde før jeg ble født. Så mine barn får oppleve dem alle og har et godt forhold til dem, særlig til min kjære mormor
Jeg har alle mine besteforeldre. Hadde en oldemor til jeg gikk i 2 klasse. Min mann mangler begge sine bestefedre, morfaren døde når svigermor var 17 år og farfaren døde for ikke så lenge siden.