Beste tv-serie?

Det må være castle, eller greys anatomy, eller home and away :) må vi velge bare en?
Da må det bli castle, selv om jeg er mest avhengig av home and away :p

*jente 2009*
*gutt 2013*
*lille spire mars 2015*

Orange is the new black og grey's anatomy.
Av gamle serier er det friends og one tree hill :-)

Sent from my iPad using BV Forum

Orange is the new black har jeg ikke hørt om. Hva slags type serie er det?

Game of thrones

alt for mange!!! :p akkurat nå! Mistresses, Devious maids.. Men eg følger med på mye rart. Mye såpe :P Kardashians, one born every minute, Bondi Beach, Real houswifes of atlanta/ OC/ New jersey :P og myyye mer... Og mange av de gode gamle som nevnt over.

Orange is the new black har jeg ikke hørt om. Hva slags type serie er det?

Den er visst ganske populær nå. Handler om fanger i et kvinnefengsel.

Om jeg må velge én: The Wire.

Ellers: House of Cards, Game of Thrones, Sopranos, Downton Abbey, West Wing, Breaking Bad, Orange is the New Black. Og sikkert noen flere jeg ikke husker i farten. :)

Tja. Hvor skal jeg begynne??

Grey's A. Home and away, castle, the vampire diary, er de som blir sendt på tv. Ellers er det mye på netflix jeg ser på :p

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Om jeg må velge én: The Wire.

Ellers: House of Cards, Game of Thrones, Sopranos, Downton Abbey, West Wing, Breaking Bad, Orange is the New Black. Og sikkert noen flere jeg ikke husker i farten. :)
The wire, hva handler den om?

Sent from my iPhone using BV Forum

Egentlig så er jeg en Gleek :P men syns ikke serien ble det samme etter at Cory Monteith døde :(

The wire, hva handler den om?

Sent from my iPhone using BV Forum
Fem sesonger som tar for seg ulike sider av samfunn og kriminalitet i Baltimore. Narkoindustrien, smugling, skolevesen, media, politi osv
Følger noen hovedpersoner i hver av gruppene. Helt fantastisk serie, HBO-produsert for en del år siden.

Pretty little liars, switched at birth, beauty and the beast, once upon a time, one born every minute og noen flere. :)

Bruker den der tulletelefonen.

Home and away (både jeg og sambo følger med), grey's (men har ikke sett de siste to sesongene), frustrerte fruer.

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Back
Topp