Beste innkjøp/must have til nyfødt ❤️

Til dere som har kjøpt Najell ferdigknyttet bæresjal. Hvordan er de i størrelsen? Jeg er en M eller liten L i klær nå.
Jeg er samme som deg, kjøpte L! Kan bli klamt i varmen om den er veldig tett. Bruker det masse!
 
Fødte 29. juli ❤️ Sist gang (2020) var babynest gull verdt. Bæresele/sjal funket dårlig. Denne gangen har en stor drikkeflaske med sugerør (sånn svær stanley) vært en must have både under fødsel og etterpå. En god liten porsjonskaffetermos med lokk bruker jeg også mye (kaffen holder seg varm lenger og ikke risiko for søl på baby). Ferdigknyttet bæresjal fra najell funker bra for oss. Vi investerte også i en god lenestol for å gjøre amming lettere, en på soverommet til meg og lille gutt, og en i stua for dagtid. En annen sak er en tralle i tre etasjer fra ikea. Der har jeg alt jeg trenger innen rekkevidde (ammeinnlegg, purelan, gulpekluter, vann, telefon, lader etc) og triller bare den fra soverom til stue.
 
Beste kjøpene her er definitivt Najell bæresjal (skikkelig bærebaby), Najell babynest, sterilisator til flasker, Elvie elektrisk dobbelpumpe, Stokke Tripp trapp med nyfødt (lille elsker å være med å lage mat) og Silverette for såre nipler!
 
Najell sitt babynest, vi bruker det hele tiden!
Så godt å kunne flytte lille rundt hvor enn vi er og super som reiseseng :)
 
Najell babynest blir mye brukt. Synes også Moonie bamsen funker bra. Ellers synes vi også det er veldig praktisk med bilsete som kan legges ned (når det ikke er i bil) og adapter til barnevogn som gjør at setet kan klikkes på. Veldig digg på butikken etc, da lille ofte sovner raskt i bilen.
 
Svøpeposen fra Love to dream tror jeg funker knall her. Sover hvertfall jevnt over godt om natten. Så nå har jeg kjøpt en ny (brukt) i neste størrelse :laughing002 Kan ikke risikere at hun vokser ut av den plutselig
 
Haka, Moonboon vugge og tynne ullpysjer. Min lille rakker blir fort for varm i bomull pysj på natten, å da blir pysjen blaut å så kald etter hvert. Moonboon bruker vi til dagsoving på stua, å vuggefunksjon er noe han elsker. For å avlaste ene nippeln på natt, bruker jeg haka når han ammer på god puppen for å samle nok melk til neste amming.
 
Back
Topp