Beste innkjøp/must have til nyfødt ❤️

Finnes også en veeldig lik fra Nonomo som er lett å bli fristet til å kjøpe, siden den også er ganske mye billigere. Men har lest flere advarsler på den, så den er muligens lurt å holde seg unna. Om de ikke har gjort oppgradering slik at den er tryggere da.
Ville kun gått for natures sway eller moonbon :) Selv om de er dyre, får man lett solgt de igjen til god pris! Jeg skal kjøpe motor til vår denne gangen, det blir fantastisk :love017
 
Ville kun gått for natures sway eller moonbon :) Selv om de er dyre, får man lett solgt de igjen til god pris! Jeg skal kjøpe motor til vår denne gangen, det blir fantastisk :love017
Jeg er enig!
Motor er himmel ❤️ for vår del var slyngevugga null verdt uten motoren :smiley-ashamed004
 
Jeg er enig!
Motor er himmel ❤️ for vår del var slyngevugga null verdt uten motoren :smiley-ashamed004
Som regel sovnet hun med en gang etter litt manuell dytting opp og ned, men vi hadde også en tråd som vi lå med på sofaen ved siden av og dro opp og ned :laughing002 Det blir luksus med motor!
 
Viss noen ønsker seg najell nest, eller andre ting fra najell, så er vel dette perfekte unnskyldningen for å starte babyshoppinga nå :angelic:



IMG_4830.png
 
Dette er sikkert et dumt spørsmål, men det er ikke bare bare å være helt ny på dette :smiley-ashamed004 Er brystpumpe noe som er lurt å kjøpe før fødsel? Jeg tenker bare sånn i forhold til om dette er noe som jeg må sette på innkjøpslisten vår :happy:

Min erfaring er at du kan se an behovet, ikke alle har bruk for det :happy:
 
Dette er sikkert et dumt spørsmål, men det er ikke bare bare å være helt ny på dette :smiley-ashamed004 Er brystpumpe noe som er lurt å kjøpe før fødsel? Jeg tenker bare sånn i forhold til om dette er noe som jeg må sette på innkjøpslisten vår :happy:
Jeg kjøpte ikke før etter at jeg kom hjem, men kunne nok hatt den klar :) Hadde en manuell håndholdt jeg hadde arva av ei venninne, men traktene ble for alt små for de sprengte basketballene jeg endte opp med å prøve å pumpe fra, så jeg ville i alle fall passet på at jeg fikk trakter i ulike størrelser på den du ender opp med! :joyful:
 
Bæresjal var bom her.. nestemann skal jeg heller prøve meg på bære sele :)
Babynest er mye brukt !
Anbefaler å sjekke ut noe annet enn babybjørn og ergobaby. Klumpete seler som ikke nødvendigvis gjør at baby sitter på bra.

Elsker min angelpack. Lett å få på, justere og avlaster godt!
 
Anbefaler å sjekke ut noe annet enn babybjørn og ergobaby. Klumpete seler som ikke nødvendigvis gjør at baby sitter på bra.

Elsker min angelpack. Lett å få på, justere og avlaster godt!
Sverger også til Angelpack for sånne småtasser!
 
Viss noen ønsker seg najell nest, eller andre ting fra najell, så er vel dette perfekte unnskyldningen for å starte babyshoppinga nå :angelic:



Vis vedlegget 419620
Ååhåå! Jeg skal jo ha sånn! Bare synd det er liiitt tidlig å shoppe ennå. Hadde det til minstemann og det var gull verdt, men solgte det for vi skulle jo ikke ha flere barn :hilarious:
 
Jeg savnet newborn sete ! Så det skal kjøpes denne gangen :) også skal jeg ha bæresele, ikke sjal.. ruste meg opp med ammeinnlegg :)
 
Hadde elvie sist, men tror det var noe galt med min, det var lite som skulle til før den lakk mens jeg hadde den i BHen. Ser de har kommet med ny modell nå, usikker på om jeg gidder å investere i ny eller om jeg bare bruker den gamle litt ustabile.

Enig med @Tev97 i at den ikke har veldig mye plass heller, men jeg hadde ikke mange månedene med behov for plass til mer enn den beholderen altså. Det var ikke vanskelig å bytte mens jeg pumpa heller, så den delen gikk egentlig fint - men jeg skulle ønske den ga meg enda litt mer følelsen av frihet. Jeg kunne ikke bøye meg for å ta ut av oppvaskmaskinen uten at den lakk..
I tillegg er det IKKE sånn at jeg kunne gått ut av huset med den oppi BHen, det så helt sykt ut. Det er som om du putter en halv grapefrukt oppi den ene siden av bhen (utpå et steinhardt og ikke formbart bryst pga. melka) - og har et håp om at puppene skal se like ut fremdeles, det gjør de definitivt ikke. :hilarious: :hilarious: :hilarious:
Hei :Heartred Hva endte du med hva gjelder brystpumpe? Bestilte nettopp Elvie elektrisk dobbel :smiley-angelic006
 
Back
Topp