Bæresjal, bæreseler blir så klumpete og har sjeldent blitt brukt etter minien har vokst ut av bæresjalet (elastisk). Vogna har vært mer praktisk enn sele for oss. Aldri sett poenget med bedside med mindre man har et ekstremt trangt rom. Vi har hatt vanlig babyseng med avtakbar side, som ble festet i lik høyde som får seng mtp stabilitet (for å unngå farlige glipper). Eventuelt kan man kjøpe en modell hvor man kan ta opp og ned den ene siden. Bedside hadde holdt i max 3 mnd hos oss, plutselig begynner de å bli mer aktive og da er den er ikke like trygg mer. Babybjørn vippestol var gull, spesielt med leke på. En god babygym med stimulerende leker. Jeg har foretrukket stokke steps spisestol med babysett. Kjøper man stokke vippestol i tillegg så kan den festes på stolen som et nyfødtsete. Babysettet er for når de kan sitte selv. en god stellepute som er relativt vanntett, gulpekluter (jeg har hatt overproduksjon hver gang) og en micro sterilisator (enten for flasker eller smokker), ellers var det lite som var et must.
Til vogn; En god stelleveske, med eget stelleunderlag og et bra regntrekk som ikke er av typen fæl gjennomsiktig "plast" mtp hvor tette de er. Stormtrekk, sittepute for å minimere gris og søl i vogn, vårpose og vintervognpose har vært et absolutt must! sørg for at vognposen er godt over 100cm, eller vil man som regel måtte kjøpe ny! Personlig foretrekker jeg Easygrow nord og Easygrow Lyng (vår/høstpose) mtp forlengerdelen.
Til vogn; En god stelleveske, med eget stelleunderlag og et bra regntrekk som ikke er av typen fæl gjennomsiktig "plast" mtp hvor tette de er. Stormtrekk, sittepute for å minimere gris og søl i vogn, vårpose og vintervognpose har vært et absolutt must! sørg for at vognposen er godt over 100cm, eller vil man som regel måtte kjøpe ny! Personlig foretrekker jeg Easygrow nord og Easygrow Lyng (vår/høstpose) mtp forlengerdelen.