Beste innkjøp/must have til nyfødt ❤️

Bæresjal var bom her.. nestemann skal jeg heller prøve meg på bære sele :)
Babynest er mye brukt !
 
Bæresjal vant helt åpenbart over bæresele for min del :smiley-ashamed004 Så der er det nok veldig forskjellige meninger :cool: Annet enn bæresjal er en god ammepute helt essensielt for meg. Husker ikke om jeg gjorde noen spesielle bomkjøp :hilarious:
 
Babynest som kan bæres rundt og brukes i vogn, som det fra Najell
 
babynestet til najell som man bærer rundt var også et must her :happy:
 
Titter på det fra Najell nå. Blir nok et sånt! Godt med litt tips! :)

Herregud.. når er det for tidlig å shoppe babyting?
 
Dette har jeg skrevet på forumet før, men det kan ikke deles nok ganger: Skaff dere en slyngevugge!! :love017 Det er et absolutt must for nybakte foreldre. Vi har Natures sway. Den omslutter babyen, som ligger tett og trygt nedi der, som den er vant til inni livmoren og vugges opp og ned. Med eller uten motor (jeg skal ha motor). Den gir utrolig mye frihet fra konstant byssing, bæring, vognturer, babyer som kun sover inntil brystet. Har så mange eksempler på venner som lovpriser den etter mye dårlig søvn for baby på dagtid. Den er dyr, med verdt alle pengene, og selges lett. Slenger også på Bibs smokk!
 
Dette har jeg skrevet på forumet før, men det kan ikke deles nok ganger: Skaff dere en slyngevugge!! :love017 Det er et absolutt must for nybakte foreldre. Vi har Natures sway. Den omslutter babyen, som ligger tett og trygt nedi der, som den er vant til inni livmoren og vugges opp og ned. Med eller uten motor (jeg skal ha motor). Den gir utrolig mye frihet fra konstant byssing, bæring, vognturer, babyer som kun sover inntil brystet. Har så mange eksempler på venner som lovpriser den etter mye dårlig søvn for baby på dagtid. Den er dyr, med verdt alle pengene, og selges lett. Slenger også på Bibs smokk!
Det er en av tingene jeg har lyst på med neste! Vet du hvor lenge de bruker det? Førstemann lå faktisk veldig mye i egen seng i stua fra start, så vi savnet det ikke med første, men ser jo absolutt stor nytte ved å ha det!
 
Bæresjal var definitivt beste kjøp! Hadde sele også, men sjalet fikk plass i stelleveska og etter litt øving gikk det superfort å ta på. Selen var så klumpete, så den ble nesten bare brukt på tur utendørs.. elles var brystpumpe et must! Hadde overproduksjon med begge, donerte melk med yngste :Heartred
Vugge var bomkjøp til første, hun skulle bare sove på puppen eller i vogn.. Vippestol kunne vi også lett klart oss uten :wacky:
 
Det er en av tingene jeg har lyst på med neste! Vet du hvor lenge de bruker det? Førstemann lå faktisk veldig mye i egen seng i stua fra start, så vi savnet det ikke med første, men ser jo absolutt stor nytte ved å ha det!
Vår datter sov i den i 9 måneder, hun sovnet med en gang og sov i mange timer hver gang. Mulig hun hadde gjort det i seng og, men har som sagt mange venninner som kjøpte den til slutt etter mye styr/byssing/konstant bæring etc. og var helt sjokkert over hvor bra den fungerte og hvilken frihet den ga :Heartred
 
Back
Topp