Med mine to første hadde jeg ikke overlevd uten bedside, god ammepute og bæresele
Hva var beste kjøp for dere?
Eventuelt bomkjøp?
Hva var beste kjøp for dere?
Eventuelt bomkjøp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
AldriTitter på det fra Najell nå. Blir nok et sånt! Godt med litt tips!
Herregud.. når er det for tidlig å shoppe babyting?
Haha! Bare føler jeg må vente til etter julAldri
Godt vi er fler!Litt tidlig å shoppe føler jeg og, vil helst vente til etter jul men har begynt på en ønskeliste så jeg "vindusshopper" litt på nett
Klarer ikke la vær å tenke på black friday bareLitt tidlig å shoppe føler jeg og, vil helst vente til etter jul men har begynt på en ønskeliste så jeg "vindusshopper" litt på nett
Ouh ja. Ryker fort på noen kjøp da men vet vi kommer til å få endel også da, er første barnebarn på begge siderKlarer ikke la vær å tenke på black friday bare
Januarsalg er også en greie! Hvordan styre unnaOuh ja. Ryker fort på noen kjøp da men vet vi kommer til å få endel også da, er første barnebarn på begge sider
Romjul og januar kommer jeg nok til å handle, da er jeg 13+ ogsåJanuarsalg er også en greie! Hvordan styre unna
Ja. Da er det liksom lovRomjul og januar kommer jeg nok til å handle, da er jeg 13+ også
Det er en av tingene jeg har lyst på med neste! Vet du hvor lenge de bruker det? Førstemann lå faktisk veldig mye i egen seng i stua fra start, så vi savnet det ikke med første, men ser jo absolutt stor nytte ved å ha det!Dette har jeg skrevet på forumet før, men det kan ikke deles nok ganger: Skaff dere en slyngevugge!! Det er et absolutt must for nybakte foreldre. Vi har Natures sway. Den omslutter babyen, som ligger tett og trygt nedi der, som den er vant til inni livmoren og vugges opp og ned. Med eller uten motor (jeg skal ha motor). Den gir utrolig mye frihet fra konstant byssing, bæring, vognturer, babyer som kun sover inntil brystet. Har så mange eksempler på venner som lovpriser den etter mye dårlig søvn for baby på dagtid. Den er dyr, med verdt alle pengene, og selges lett. Slenger også på Bibs smokk!
Vår datter sov i den i 9 måneder, hun sovnet med en gang og sov i mange timer hver gang. Mulig hun hadde gjort det i seng og, men har som sagt mange venninner som kjøpte den til slutt etter mye styr/byssing/konstant bæring etc. og var helt sjokkert over hvor bra den fungerte og hvilken frihet den gaDet er en av tingene jeg har lyst på med neste! Vet du hvor lenge de bruker det? Førstemann lå faktisk veldig mye i egen seng i stua fra start, så vi savnet det ikke med første, men ser jo absolutt stor nytte ved å ha det!