Beskytte senga..

Her gikk gikk det plask i senga. Rakk ikke komme meg fort nok ut med gravidmage etc. Så ja fosset ut alt sammen på madrassen :(
Derfor jeg begynte å tenke litt på løsninger denne gangen :)

Kanskje også ha et teppe eller noe i bilen, så slipper å bytte hele sete..
Og i sofaen, da jeg har lys sofa..

Er jo de 3 stedene jeg oppbevarer meg selv mest om dagen :)
Hva bør man evt. bruke på sofaen da? Har også lys sofa (relativt ny) så vil helst ikke søle til den...
 
Jeg husker brodern hadde små tisseunderlag i senga når han var yngre. Tror de fortsatt er å oppdrive. De var vell ca 1,5m X 1,5.
Kanskje legge på noe sånt under et teppe på sofaen der jeg har gropa mi haha
 
Vi har tisselaken under lakenet hele tiden da kommende storebror kommer inn til oss av og til og noen ganger har uhell om natta. Det er fra jysk og har en slags flanell overflate, til dobbelt seng med strikk i hjørner. Funker bra ;)
Det samme bruker vi og det holder seg relativt greit på plass og har ingen påvirkning på nattesøvnen :)
 
Vannet mitt gikk med første to dager før termin.jeg hørte et knepp og fortet meg ut av senga så det kom ikke noe i senga!alt kom ikke på en gang her.
 
Vannet mitt gikk også i senga sist, så nå sover vi med tisselaken under det vanlige lakenet.
 
Tisselanen under laken trur jeg kan være beste alternativ. Eller sov på en madrass til vannet går :p
 
Supert, akkurat den størrelsen vi trenger også det! ☺ Blir å føre opp på Ikea lista, mulig det blir en tur dit imorgen ☺

Ba gubben dra innom IKEA i morgen å kjøpe :)
Var innom kid i dag og de hadde ikke til dobbel seng :( og de andre alternativene de hadde kostet 500,- pluss..
 
Ba gubben dra innom IKEA i morgen å kjøpe :)
Var innom kid i dag og de hadde ikke til dobbel seng :( og de andre alternativene de hadde kostet 500,- pluss..
Det er ingen grunn til å betale over 500 for det når man kan få det på Ikea til 225 kr! ☺ Hvis man har Ikea i nærheten da vel og merke! ☺
 
Back
Topp