Beskytte senga..

Netta-Mor

Gift med forumet
Februarlykke 2016
Hva gjør dere nå som det begynner å nærme seg med senga?

Sist gang gikk vannet mitt om natten i senga.. Var rimelig ekkelt og utrolig styr å få renset overmadrassen, som også trekket krympet på..

Har nå splitter ny Jensen seng som jeg ikke vil ha ødelagt.

Men orker ikke ligge på et tisselaken som sklir om natten..

Hva gjør dere?

:) :) :)
 
Må finne ut av det der selv... Kan jo kanskje legge tisselaken under det andre lakenet? Eller, sengen er jo såpass bred at det vil kanskje krølle seg... Synes det der ble et problem da jeg ammet også. Gjennomvåt av melk hver natt... Grøss!
 
Vi har tisselaken under lakenet hele tiden da kommende storebror kommer inn til oss av og til og noen ganger har uhell om natta. Det er fra jysk og har en slags flanell overflate, til dobbelt seng med strikk i hjørner. Funker bra ;)
 
Noen anbefaler slike kladder fra apoteket, slike de bruker i sengene på sykehus og sånn
 
Har slike "tisselaken" til jentungen, men ho har ikke alutta med bleier ennå. Så legger det under lakenet vårt jeg :)
 
Oj, dette har ikke jeg tenkt på engang. Mange utfordringer man ikke er klar over som førstegangs. :eek: Takker for at det ble tatt opp. Tisselaken under vanlig laken høres lurt og gjennomførbart ut, både før og etter fødsel.
 
Her har vannet aldri gått hjemme, alle 3 gangene har det gått på sykehuset. 2 av 3 ganger har de måtte ta hull på hinna for å få fortgang i riene.
 
Vi har tisselaken under lakenet hele tiden da kommende storebror kommer inn til oss av og til og noen ganger har uhell om natta. Det er fra jysk og har en slags flanell overflate, til dobbelt seng med strikk i hjørner. Funker bra ;)

Det skal sjekkes ut :D sist styra jeg med håndklær i senga, puppene lakk jo litervis! :eek:


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Satser på at det skjer det samme som sist. Våkner av et lite knirk/knepp i underlivet, reiser meg og går mot do. Halvveis i gangen fosser det ut. :p
 
Vi har tisselaken under lakenet hele tiden da kommende storebror kommer inn til oss av og til og noen ganger har uhell om natta. Det er fra jysk og har en slags flanell overflate, til dobbelt seng med strikk i hjørner. Funker bra ;)

Men er ikke de glatte på den andre siden som IKEA sine? Kjøpte feil en gang, og lurte veldig på hvorfor det var så "glatt" å sove.
Men blir kanskje bedre med et normalt laken oppå :)

Har lest at det er bare 10% som starter med vannavgang men det gjorde det på meg sist og ble så styr. Så tar forhåndsregler denne gangen :)
 
Satser på at det skjer det samme som sist. Våkner av et lite knirk/knepp i underlivet, reiser meg og går mot do. Halvveis i gangen fosser det ut. :p

Å det hadde vært så digg :) kommer ikke bare litt liksom.. Fosser ut!!!
 
Nei, ganske utrolig at så mye får plass inni magen!

Ja hvor klemt de stakkars tarmene våre etc må være..
Og ikke minst avføringen.. Bæsjer jo kun 1 gng pr uke.. Så blir mye som tar opp plass inni der :) ugg
 
Ja hvor klemt de stakkars tarmene våre etc må være..
Og ikke minst avføringen.. Bæsjer jo kun 1 gng pr uke.. Så blir mye som tar opp plass inni der :) ugg
Uff, det er så vondt!! Heldigvis løsna det her rundt uke 15.
 
Har holdt på sånn siden dag 1.. Blitt så vandt med det nå. Men er pokker så vondt når alt skal ut på en gang :(
Ånei, du har min fulle sympati! Satser på det ordner seg så fort baby kommer. Gjør jo som regel det. Men er fader lenge å gå forstoppa et helt svangerskap. :S
 
Ånei, du har min fulle sympati! Satser på det ordner seg så fort baby kommer. Gjør jo som regel det. Men er fader lenge å gå forstoppa et helt svangerskap. :S

Hihi er bokstavelig full av dritt, ikke rart man er litt grinete da :)
 
Back
Topp