karro.90
Betatt av forumet
Enig med damene over her altså! Dette er DERES avgjørelse!
Her har vi også sagt i fra at besøk er uaktuelt, men her er det ingen som hører etter -.- plutselig står det folk på døra og skal "bare" levere noe i forbifarten liksom og sniiiker seg inn for å se "nå som vi først er her liksom" blir forbanna.. Ingen respekt å få fra noe sted! Begynte å grine her om dagen da "oldemor" fra farsiden kom innom for å gi fra seg et sengesett og hente en skål vi har hatt stående siden en eller annen bursdag for evigheter siden... På toppen av det hele fikk jeg, storesøster OG mann influensa.. Da bare sprakk det for meg altså!
Her er vi heldigvis så heldig at vi bor på gård langt ute i skogen og 30min kjøring fra byen, så går ikke an å bare kjøre forbi eller være i nærheten! Da er de avslørt! Men vi skal ha krefter til å ta vare på dyr og lufte 3 bikkjer også hver dag, så vi kommer til å ha hendene fulle.
Takk for all støtte damer!! Godt det ikke bare er jeg som er "egoistisk" men at flere deler samme tanker og følelser! Vi kommer til å stå på vårt og nyte første tiden alene, har de ventet 9mnd klarer de å vente 3 dager til