Bergenstreffet Uke 18:)

ORIGINAL: _Eva_

Hvor ligger Osbadet for dem som ikke vet det?

Adresse eller veibeskrivelse hadde vært kjekt!

Det henger en knall gul post it lapp på pcen min "HUSK VEI BESKRIVELSE" Sender på PM jeg:)

ORIGINAL: Bella_Blid

badebukse til de små???? kor får en tak i det nå da???

De selger det på Os badet, vi kjøpte en der, men vet ikke hvor streng de er på det altså. Og jeg fikk Natali81 sine bade bleier så kan ha med noen ekstra så kan du ( og andre om noen trenger ) få:)

Vei beskrivelse til Os badet:

I tilfelle noen ikke vet veien til Os:

Du kjører fra Nesttun mot lagunen, men tar av opp til venstre med kiwi butikken og bensinstasjonen i skjoldskiftet tror jeg det heter. Følg skiltingen til Stavanger helt til du kommer til rundkjøringen i Os med Meny og bensinstasjonen , der kjører du rett frem mot Osøyro. Et lite stykke etter Amfi senteret kommer det en innkjørsel på høyre side av veien med en Rema 1000, kjør rett opp bakken og til venstre så følger du veien opp og da ser du en stor parkerings plass og Os badet[:)]

09. 30 i morgen altså:) Sender PM med nummeret mitt og vei beskrivelsen videre:)

så var det å finne ut hvor de selger den badeburkaen ;) [8D]

ORIGINAL: natali81

så var det å finne ut hvor de selger den badeburkaen ;) [8D]

Høres ut som en plan! Kansje starte enkeltmanns foretak med badeburka produksjon for frustrerte fruer[;)]

Nå har jeg sendt vei beskrivelse til alle som skal kjøre, om det er noen som ikke har fått eller noe som mangler så gi en lyd så skal jeg fikse det[:)]

skal eg ha med noe?[:)]

ORIGINAL: Rottemamma

ORIGINAL: Bella_Blid

badebukse til de små???? kor får en tak i det nå da???

De selger det på Os badet, vi kjøpte en der, men vet ikke hvor streng de er på det altså. Og jeg fikk Natali81 sine bade bleier så kan ha med noen ekstra så kan du ( og andre om noen trenger ) få:)

Fant på HM.. men må bare sy den litt inn, da minste størrelse var 62/68...
hadde vært fint om du tok med et par små badebleier. vet ikke om de eg har kanskje var litt store... men tar de med tilfelle noen andre sku glemme. [8D]

ORIGINAL: natali81

skal eg ha med noe?[:)]

Ja takk, du kan godt ha med deg en baby[8D]

okay :) en stykk baby... Check!

Gleeder oss [:D]

Når er dere hos rottemamma? Så jeg vet når jeg kan komme siden jeg ikke skal bade....[:)]

Ja det tenkte jeg og skrive ja;) Regner med dere kan komme rundt elleve-kvart over elleve? Vil tro vi er der til da siden vi regner en halvtimes bading...

Jeg sitter på med bella_blid siden hun kunne bade :P
Men tuuusen takk for at jeg kunne ha sotte på med deg =)<3

Back
Topp