Bergenstreffet Uke 18:)

Nei det ble jo helt feil;)

ORIGINAL: Karla sin mamma

No har me endeleg komt oss på plass i nye leiligheita, så då har me tid til å vere med på treff! Bading høyres supert ut, og ein halvtime er nok [;)] Gler oss! Og gler meg til å sjå alle gode babyane som sikkert har blitt kjempestore sidan sist!
Kan eg få PM med vegskildring?

Klart du kan:) Sender pm når det nærmer seg:)

Men sier vi halv ti da? Så regner vi litt garderobe tid og en halvtimes bading?

ORIGINAL: Bella_Blid

for oss som ikke ska bade da??? møte kl hos deg el kl ?

du ska ikke være med å bade?[:-] kan eg sitte på med deg selv om eg ska være med å bade?[:o]

Vi tenker vell å være ute til rundt halv elleve et sted tenker jeg? Også tar det maks 5 min å kjøre derifra og til meg...

ORIGINAL: natali81

du ska ikke være med å bade?[:-] kan eg sitte på med deg selv om eg ska være med å bade?[:o]

Sannsynligvis ikke..

Du har spurt om å få sitte på med meg først, så om ingen andre har plass til en person fra Laksevåg/BergenVest som skal utover til badinga så er plassen din, og Michel får ikke være med.. (hun kan kanskje få være med noen som skal utover til treffet uten bading?)

Hva med å høre med Karla sin mamma?

ORIGINAL: _Eva_

Sannsynligvis ikke..

Du har spurt om å få sitte på med meg først, så om ingen andre har plass til en person fra Laksevåg/BergenVest som skal utover til badinga så er plassen din, og Michel får ikke være med.. (hun kan kanskje få være med noen som skal utover til treffet uten bading?)

Natali kan bare sitte på med deg=) det går helt fint=)
foreløbig er det ingen som kan kjøre meg, så jeg blir uansett med neste gang[:D]
blir litt langt og ta buss ti os:P

ORIGINAL: MichelBergen

ORIGINAL: _Eva_

Sannsynligvis ikke..

Natali kan bare sitte på med deg=) det går helt fint=)
foreløbig er det ingen som kan kjøre meg, så jeg blir uansett med neste gang[:D]
blir litt langt og ta buss ti os:P

Du kan jo være med Capri til etter badinga da [:)] Hun bor ikke så langt fra deg..

jeg har som sagt plass i bilen til en til, men jeg ska ikke bade... Bor selv i loddefjord, men er ikke vrien med å kjøre litt for å hente... [;)]

Dere er så søte jenter <3
Jeg bor i godvik som de fleste vet:P
Så det hadde vært kjekt om jeg kunne ha sotte på med bella_Blid Eller Capri [:D][:D][:D][:D]

ummm... eg e vist litt blond på morgenkvisten[:o][:-][&o]

kem e det eg sitter på med nå?

vist eg får sitte på med eva så hadde det vært bra, samme med bella_blid (MEN ho ska ikke være med å bade, så ikkeno poeng å få ho te å kjøre tidligere enn nødvendig[:-])

kan nån fortelle meg kem eg sitter på med? Hjeeeeelp!!

*sjokolade mangelen råtner hjernen miiiiin*[:o][:'(]

Sånn som det ser ut så sitter Natali81 på med Eva, og MichelBergen på med Capri eller Bellablid[:)]

hehe... mye surr [8D]

MichelBergen kan sitte på med meg hvis hun ønsker og ikke skal bade [;)]
og da Natali81 me Eva [;)]

det høres ut som en plan[:D]

[:)]

[:)]

Ble ingen spiral på meg i dag...[&:] Men da ser det iallfall ut til at vi kan være med å bade [;)]

Treffet er torsdag[:)]

Back
Topp