Rottemamma
Glad i forumet
Nei det ble jo helt feil;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Karla sin mamma
No har me endeleg komt oss på plass i nye leiligheita, så då har me tid til å vere med på treff! Bading høyres supert ut, og ein halvtime er nok [;)] Gler oss! Og gler meg til å sjå alle gode babyane som sikkert har blitt kjempestore sidan sist!
Kan eg få PM med vegskildring?
ORIGINAL: Bella_Blid
for oss som ikke ska bade da??? møte kl hos deg el kl ?
ORIGINAL: natali81
du ska ikke være med å bade?[:-] kan eg sitte på med deg selv om eg ska være med å bade?[:o]
du ska ikke være med å bade?[:-] kan eg sitte på med deg selv om eg ska være med å bade?[:o]
ORIGINAL: _Eva_
Sannsynligvis ikke..
Du har spurt om å få sitte på med meg først, så om ingen andre har plass til en person fra Laksevåg/BergenVest som skal utover til badinga så er plassen din, og Michel får ikke være med.. (hun kan kanskje få være med noen som skal utover til treffet uten bading?)
ORIGINAL: MichelBergen
ORIGINAL: _Eva_
Sannsynligvis ikke..
Du har spurt om å få sitte på med meg først, så om ingen andre har plass til en person fra Laksevåg/BergenVest som skal utover til badinga så er plassen din, og Michel får ikke være med.. (hun kan kanskje få være med noen som skal utover til treffet uten bading?)
Natali kan bare sitte på med deg=) det går helt fint=)
foreløbig er det ingen som kan kjøre meg, så jeg blir uansett med neste gang[:D]
blir litt langt og ta buss ti os:P