Bergenstreffet Uke 18:)

ORIGINAL: Karla sin mamma

ORIGINAL: Malela

Treffet er torsdag[:)]

Takk [:)] Var det eg trudde, men greitt å vere sikker [:D]

Ja litt kjipt å troppe opp på Osbadet alene kl 0930 en onsdagsmorgen[8D]

ORIGINAL: Karla sin mamma

Altså, no blei eg litt forvirra, det står at treffet skal vere torsdag 5.5., men 5. mai er jo i morgon, onsdag...så er treffet torsdag då eller?

Oisann! Det var ikke meningen! Med tanke på at jeg faktisk så på kalenderen når jeg skrev det, er det fremdeles lov å skylde på hormoner og ammetåke[8D]

ORIGINAL: Bella_Blid

Ble ingen spiral på meg i dag...[&:] Men da ser det iallfall ut til at vi kan være med å bade [;)]

Tar du med deg MichelBergen utover da? [:)]

Ble ingen spiral på meg i dag...[&:] Men da ser det iallfall ut til at vi kan være med å bade [;)]

Kan vi sitte på med deg da :)?

Eg og Vår hadde tenkt oss på treff, men no har Vår fått feber, så me må halde oss i ro dei neste dagane. Kjem sterkare tilbake seinare.

ORIGINAL: MichelBergen

Kan vi sitte på med deg da :)?

Seff seff [:D] sender deg en pm med nummeret mitt.. så får du sende meg en meld og avtale hvor og når jeg skal hente deg [;)]

Kjenner jeg er veldig ambivalent ifht badingen imorgen.. Adrian er noe forkjøla og roter jo med den maten då... Har kun gått opp 5g fra fredag til idag[:)] Har veldig lyst å bade, mn vet ikke om det er noe lurt rett og slett[&o]

eg kjenner eg gruuuuer meg å vise meg i badedrakt i morgen!!! [:o]

eg må også vokse legger å andre områder[&o]

ja eg bryr meg faktisk om å se bra ut for dere[:-]

finnes det svømmeburka? kan møte opp i det [:D][8D]

ORIGINAL: natali81

eg kjenner eg gruuuuer meg å vise meg i badedrakt i morgen!!! [:o]

eg må også vokse legger å andre områder[&o]

ja eg bryr meg faktisk om å se bra ut for dere[:-]

finnes det svømmeburka? kan møte opp i det [:D][8D]

Hehe.. svømmeburka har no du iallefall ikke bruk for [;)]
Eg måtte faktisk ut å kjøpe ny bikini i dag.. me shorts [8D]  ingen av bikinitoppene passet lenger. *merkelige greier*
Må  barebere leggene eg og, men den vinterbleikekroppen er veldig lite å gjøre med til i morgen... så sorry jenter. Anbefaler at dere bruker solbriller [8D]

Ang de små: holder det med sånn badebleie på de????

eg har en hel badedrakt eg brukte da eg var gravid..  så det blir nok det.. eg har tatt sol noen ganger nå så eg er ikke blendahvit(me en dråpe grønt)

ORIGINAL: metherese

Kjenner jeg er veldig ambivalent ifht badingen imorgen.. Adrian er noe forkjøla og roter jo med den maten då... Har kun gått opp 5g fra fredag til idag[:)] Har veldig lyst å bade, mn vet ikke om det er noe lurt rett og slett[&o]

Du må bare vurdere situasjonen selv, hvis du ikke vil bade nå når Adrian ikke er helt spisevillig så er det selvfølgelig lov.. men du må uansett komme på treffet etterpå!

Hvor ligger Osbadet for dem som ikke vet det?

Adresse eller veibeskrivelse hadde vært kjekt!

http://www.osbadet.no/?page=5

websiden demmes med kart[:)]

aldri badet me småen før så grugleder meg, men holder med badebleie som "antrekk" på småen?

aldri badet me småen før så grugleder meg, men holder med badebleie som "antrekk" på småen?

mener at det skal holde :) har kjøpt badebleie på rema 1000

kjøpte på apoteket eg da.. minste de hadde var 7kg.. så håper de passer på småen allikevel. [&:]
var bilder av Nemo på [8D]

eg fant huggies swinpants i størrelse XS 3kg-7 kg på rema 1000 på Laksevåg Senter[:)]

ga pakken eg hadde kjøpt til Rottemamma (tror eg?! blander noen av disse nickene med hvem de er ofte:-p)
kan hende du kan kjøpe nån selv eller låne en hos henne[:)]

ska prøve bleien når småen våkner, og sku de være for stor er heldigvis butikkene åpen til 22 [8D]

Vi må desverre melde pass i morgen. Jeg har time hos fotpleie og sambo skal passe småen. Skal bli litt deilig. Men vi satser på å bli med neste gang. Ellers så ser jeg på hjemmesiden til os badet at de små må ha på badebukse utenpå badebleien. Så det var noen som lurte på det...

Back
Topp