Bergensjenter?:D

Ja, jo ja...ingen dum ide med annen plass...men hadde nå tenkt bestille bord uansett...men vi får nå sjå om det i det hele tatt blir noe:P

Har aldri vært pa "bynatt," så jeg vet ikke om "tre mullioned mennesker" blir så trangt.

Pleier å være myye mennesker i byen da, ihvertfall om det er fint vær. Men nå får vi jo se om det blir den dagen da og om det blir noe av denne gangen :-)

Beklager, jeg har vært en del fraværende den siste tiden (altfor mye sykdom og styr på en gang her) Jeg kan alle datoer tror jeg, såfremt det ikke er sykdom i huset ;-) og det er jo like kjekt med noen få, som med mange.. vi blir vel flere som blir med senere på andre treff ;-)

Beklager, jeg har vært en del fraværende den siste tiden (altfor mye sykdom og styr på en gang her) Jeg kan alle datoer tror jeg, såfremt det ikke er sykdom i huset ;-) og det er jo like kjekt med noen få, som med mange.. vi blir vel flere som blir med senere på andre treff ;-)

Huff, kjedelig da. Håpe sykdom holder seg vekke nå da:)
Så flott du kan alle datoer:) Enn så lenge er det flest som kan 25/6:)

Pleier å være myye mennesker i byen da, ihvertfall om det er fint vær. Men nå får vi jo se om det blir den dagen da og om det blir noe av denne gangen :)
Er du med en av datoene? Kan ikke se du har skrevet det noen plass?:)

Og 3 på de andre datoene. Siden 3 stk kan alle datoer:)

Ja, I utgangspunktet kunne jeg alle. Skrev jeg ikke det?

Back
Topp