Bergensjenter?:D

Lite liv i denne tråden gitt...hmm..
Flere som kan 3 juni kanskje?
Litt lite med kun 4 da...Dessuten er det veldig snart;)

Komme med nye forslag senere i juni kanskje?

Får jeg bli med? Eller blir det kleint når jeg er såpass ny på forumet og egentlig hører til 1. desember?

Får jeg bli med? Eller blir det kleint når jeg er såpass ny på forumet og egentlig hører til 1. desember?
Det blir ikke kleint i det hele tatt, såklart kan du være med!!
Når passer det for deg da?

Ser at 3juni, altså i morgen blir for travelt. Vært lite aktivitet her inne. Setter opp noen nye datoer lenger ut i juni så får vi se hva som skjer...

Takk!

Jeg holder meg i nærheten hele juni, så jeg satser på å få til den datoen som passer de fleste. Ser at det er en lite aktiv tråd, men trodde kanskje at dere hadde en ny på lukket forum.

Takk!

Jeg holder meg i nærheten hele juni, så jeg satser på å få til den datoen som passer de fleste. Ser at det er en lite aktiv tråd, men trodde kanskje at dere hadde en ny på lukket forum.
Nope, ingen der. Tenkte på det. Samtidig er det ikke alle som er der inne...så hmm.

Det er mye som skjer nå og det er enda lenge til vi har termin... Jeg tipper det tar seg opp med ønske om å treffes etter sommerferien, i sånn august/september :)

Det er mye som skjer nå og det er enda lenge til vi har termin... Jeg tipper det tar seg opp med ønske om å treffes etter sommerferien, i sånn august/september :)
Helt sikkert, men det trenger vel ikke være enten/eller?

Jeg har fortsatt lyst til å møtes altså, men har vært på ferie en uke, og er tilbake i Bergen i morgen. Så jeg er ledig framover. Har vært en tur hjemme i Trøndelag og hilst på min 6 mnd gamle nevø, så nå er jeg utrolig klar for november! :D

• Liker
Reactions: Io

Det er helt sant.
Vi får sjå:)

Jeg har fortsatt lyst til å møtes altså, men har vært på ferie en uke, og er tilbake i Bergen i morgen. Så jeg er ledig framover. Har vært en tur hjemme i Trøndelag og hilst på min 6 mnd gamle nevø, så nå er jeg utrolig klar for november! :D
Så kjekt:D

Helt sikkert, men det trenger vel ikke være enten/eller?

Nei nei, men det var ikke det jeg mente. Det var bare en tanke rundt det at det var litt laber stemning for treffdatoene som var satt opp ;) Det er jo minst koselig å dra på middag/kaffe med 4 som det er med 20 -om ikke det faktisk er enda kjekkere, spør du meg ;)

• Liker
Reactions: Io
Noen nye forslag:

Tors 18/6 kl. 18.00(Middag)1
Tors 25/6 kl. 18.00(Middag) 1
Fre 26/6 kl. 11.00/12.00(Lunsj)

Last edited:
Bare obs at det er bynatt 25/6. Sånn hvis det blir byen og tremillioner mennesker liksom :-)

Back
Topp