Okei flott.Jeg kan både 29 mai og 3 juni5 juni er jeg på senvakt
![]()
Flest 3 juni så langt
4 som kan der
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei flott.Jeg kan både 29 mai og 3 juni5 juni er jeg på senvakt
![]()
Det blir ikke kleint i det hele tatt, såklart kan du være med!!Får jeg bli med? Eller blir det kleint når jeg er såpass ny på forumet og egentlig hører til 1. desember?
Nope, ingen der. Tenkte på det. Samtidig er det ikke alle som er der inne...så hmm.Takk!
Jeg holder meg i nærheten hele juni, så jeg satser på å få til den datoen som passer de fleste. Ser at det er en lite aktiv tråd, men trodde kanskje at dere hadde en ny på lukket forum.
Helt sikkert, men det trenger vel ikke være enten/eller?Det er mye som skjer nå og det er enda lenge til vi har termin... Jeg tipper det tar seg opp med ønske om å treffes etter sommerferien, i sånn august/september![]()
Det er mye som skjer nå og det er enda lenge til vi har termin... Jeg tipper det tar seg opp med ønske om å treffes etter sommerferien, i sånn august/september![]()
Så kjektJeg har fortsatt lyst til å møtes altså, men har vært på ferie en uke, og er tilbake i Bergen i morgen. Så jeg er ledig framover. Har vært en tur hjemme i Trøndelag og hilst på min 6 mnd gamle nevø, så nå er jeg utrolig klar for november!![]()
Ja, veldigSå kjekt![]()
Helt klart. Har en gutt på 19mnd så prøver kose masse med han, men ikke alltid han har tiden til detJa, veldigbabykos er det beste som finnes!
Hehe, nei det er vel litt enklere med de på 6 mndHelt klart. Har en gutt på 19mnd så prøver kose masse med han, men ikke alltid han har tiden til det![]()
Hihi, så herligHehe, nei det er vel litt enklere med de på 6 mndhan blir utålmodig hvis du IKKE koser med han hele tiden
![]()
Helt sikkert, men det trenger vel ikke være enten/eller?
AhhBare obs at det er bynatt 25/6. Sånn hvis det blir byen og tremillioner mennesker liksom![]()