Bergen/Hordaland-mammaer

Ja :) er uke 13 nå men føler liksom ikke helt at jeg har bekreftet at noe er der og om det er frisk. Synd legen ikke kunne høre etter hjertelyd :(

Hvorfor kunne ikke legen gjøre det da?
 
Fordi de hadde får dårlig utstyr. Kunne ikke brukes før uke 17.. :(

Merkelig
Der jeg går er det ultralyd, dopler og selvfølgelig lyttehorn trodde det var minimum dropler på alle kontorer og da kan de høre det meget tidelig :-/ :)
 
Merkelig
Der jeg går er det ultralyd, dopler og selvfølgelig lyttehorn trodde det var minimum dropler på alle kontorer og da kan de høre det meget tidelig :-/ :)
Hadde ikke ultralyd heller. Tror det er stor variasjon
 
Kunne sjekte hjertelyd fra uke 17... Blæh 17 uker å vente på å få vite om det er noe liv er lenge
Tror faktisk jeg ville vurdert ny lege om du har tenkt å gå svanger flere ganger :)
 
Kanskje det. Men vi må flytte snart så kan være jeg bytter legekontor :)

Gjør litt forundersøkelser før du velger kontor da :)
Når gubben skulle skifte fastlege tok jeg en ringerunde til de legekontorene i nærområdet som hadde ledig plass på listen for å høre hva de kunne tilby og hva som var standar undersøkelsene osv. (Er litt natig av meg)
 
Gjør litt forundersøkelser før du velger kontor da :)
Når gubben skulle skifte fastlege tok jeg en ringerunde til de legekontorene i nærområdet som hadde ledig plass på listen for å høre hva de kunne tilby og hva som var standar undersøkelsene osv. (Er litt natig av meg)
Høres lurt ut :) kanskje,eg gjør det :) men først må eg finne ut kor eg skal flytte :)
 
Fra Bergen vest, men bor på Os. 2. gangs, selv om barnet vårt ikke er året enda. Stor overraskelse og glede at jeg er gravid, selv om det kom ihvertfall et år før vi hadde tenkt. Det blir ca 1 år mellom dem når/om denne kommer til vinteren :)
 
Gøy at du bor på os, jeg er der stadig vekk :) Spennende med to så tett, blir nok veldig kjekt for de små og være så nære! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
så mange fra bergen her ! ¨
har termin 1 mars før oul . Rekner med de blir i slutten av februar i forhold til kalkulatorene.
Har ikkje nok innlegg til sjult forum heller :(
 
Om du får i mars eller februar så kan du være her :) ca mnd skifte her og spent på ny termin :)
 
Ultralyd neste tirsdag. Føles lenge til :p
 
det er ikkje lenge til ! vi skal 23 ! :) gleder oss masse <3
Er forsovidt ikke lenge til men føles lenge når man tenker på det :p tiden stopper på en måte litt opp :p
 
Back
Topp