Bergen/Hordaland-mammaer

Har dessverre ikke valgt det vek. Men er kun fordi jeg ikke tør å ha 2 timers kjøretur for å føde. Tøft nok og kjøre 20 min med fulle rier. Men hadde valgt voss hadde jeg bodd nermere :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Har dessverre ikke valgt det vek. Men er kun fordi jeg ikke tør å ha 2 timers kjøretur for å føde. Tøft nok og kjøre 20 min med fulle rier. Men hadde valgt voss hadde jeg bodd nermere :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg skal campe hos en niese i jan/feb for å være nermere (gudsjelov har jeg en jobb som bare kreve at jeg har tlf, nettilgang og en pc for å gjøre det mest basale) men ser at det kan bli hard å kjøre 2t med fulle rier (har heldigvis aldri hatt langvarige åpningstider men kan jo være jeg får det denne gangen siden jeg er vesentlig eldre enn sist jeg gikk gravid)
 
Gratulerer med å ha kommet over 12 uker da :) hihi
Ja tror det tar lengre tid med første. Bare håper jeg og snart for sånn fin gravid mage som mange på magebilder-tråden har fått, hihi. For nå ser det egentlig mest ut som om jeg bare har lagt på meg litt hehe. :p
Jeg er 12 uker på Lørdag, så 5 dager til. Krysser fingrene for at kvalmen begynner å gi seg da :)


Tusen takk :):):)
Ja, jeg vil også ha en fin kul på magen snart, jeg ser ikke gravid ut i det hele tatt! Hadde det ikke vært for at jeg har vært på tidlig UL så hadde jeg ikke trodd det var en liten engel inne i magen min! Masse fine bilder i bildetråden så jeg, får smøre oss med tålmodighet :)

Det er ikke lenge til lørdag, hurra!
 
Tusen takk :):):)
Ja, jeg vil også ha en fin kul på magen snart, jeg ser ikke gravid ut i det hele tatt! Hadde det ikke vært for at jeg har vært på tidlig UL så hadde jeg ikke trodd det var en liten engel inne i magen min! Masse fine bilder i bildetråden så jeg, får smøre oss med tålmodighet :)

Det er ikke lenge til lørdag, hurra!
Nei ser ikke mye gravid ut jeg heller, kun når jeg har spist veldig masse :p haha.
Ja, får håpe den kommer til oss snart :D

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Dere som har fått hvåenvisning til ultralyd. Hva står på konvolutten? Har samme post adresse som min mor og hun vet ingenting enda, vil ikke at hun skal vite det gjennom brevet..
 
Tror det står på konvolutten hvem det er fra

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Håper ikke det, dumt om de oppdager det før vi sier noe.
 
Mener det står at det er fra sykehuset, men står jo ikke hva det gjelder utenpå :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Så står ingenting om ultralyd ? Isåfall kan jeg si det er svar på noen blodprøver?
 
Tror ikke det nei, hadde jo vært veldig rart i tilfelle. Da hadde jo alle som håndterer det brevet på veien fått med seg at mottaker skal på ultralyd. Når jeg fikk mitt brev trdde jeg det bare var svar på noen prøver jeg tok hos legen, var bare gledelig overraskelse at det var henvisning til ul der :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Dere som har fått hvåenvisning til ultralyd. Hva står på konvolutten? Har samme post adresse som min mor og hun vet ingenting enda, vil ikke at hun skal vite det gjennom brevet..
Står kun Haukeland sin adresse på konvolutten, så ingen trenger å vite at det er innkalling til UL :D
 
Står kun Haukeland sin adresse på konvolutten, så ingen trenger å vite at det er innkalling til UL :D
Takk :) kan puste litt lettet ut da :) ikke gått opp for meg at det skal være en liten i magen. Vil ikke si det til noen før jeg tenker: jeg er gravid sikkert lettere etter ultralyd siden eg ikke har hørt hjertelyd :)
 
Takk :) kan puste litt lettet ut da :) ikke gått opp for meg at det skal være en liten i magen. Vil ikke si det til noen før jeg tenker: jeg er gravid sikkert lettere etter ultralyd siden eg ikke har hørt hjertelyd :)
Det hele er litt uvirkelig, ja! Du har ennå ikke fortalt det til noen, altså? Imponerende:)


Fra mobil.
 
Det hele er litt uvirkelig, ja! Du har ennå ikke fortalt det til noen, altså? Imponerende:)


Fra mobil.
Bare meg og samboer og selvsagt babyverden da. Fastlegen var veldig overasket over at jeg ikke hadde sagt noe til min mor engang xD haha. Tror ikke eg hadde klart det uten babyverden da :)
 
Veldig imponerende! Tror ikke jeg hadde overlevd om jeg kun kunne snakket med samboer om det, haha! Jeg som er ei skravlehøne kanskje! :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Bare meg og samboer og selvsagt babyverden da. Fastlegen var veldig overasket over at jeg ikke hadde sagt noe til min mor engang xD haha. Tror ikke eg hadde klart det uten babyverden da :)
Vi sa det heller ikke til noen før uke 12. Var litt kjekt å ha vår egen lille hemmelighet :)


Fra mobil.
 
Vi sa det heller ikke til noen før uke 12. Var litt kjekt å ha vår egen lille hemmelighet :)


Fra mobil.
Ja :) er uke 13 nå men føler liksom ikke helt at jeg har bekreftet at noe er der og om det er frisk. Synd legen ikke kunne høre etter hjertelyd :(
 
Back
Topp