Bellahs dagbok....

Endelig negativ el test igjen... RIngte tl fastlegen i dag ang resultatene på svømmerne til sambo. Han hadde jo selvfølgelg ikke fått resultatet fra sykehuset enda... Får prøve igjen på tordag før vi drar til Paris[;)] Ellers så venter vi slik at vi ikke ødelegger turen med eventuelt dårlige nyheter...

Da er jeg tilbake i hverdagen igjen etter en romantisk tur til Paris. Vi har koset oss masse med god mat og drikke. Jeg har drukket alkohol, for reiner ikke med at det har klaffet denne gangen heller. Er ikke mer enn ei uke siden el, så tenker at det ikke gjør noe uansett. Ville ikke la vær å kose meg bare for at i tillfelle liksom. Ellers så har vi enda ikke fått svar på mannens prøver. Skal mase på han slk at han ringer i morgen.. Ellers så ringer jeg for han... hehe..[:D]

Fikk nettopp vite at ei veninne var gravid igjen. Kjempeglad på hennes veine, men må innrømme at jeg fikk en klump i magen av misunnelse....

Jaja.. Da var det torsdag igjen.  Jeg begynte spottingen allerede på trsdag. Er veldig lite som kommer, men etter kos i går, kom det også litt blod. I kveld har det derrmot ikke kommet noe. Har skjedd flere ganger før, så reiner med mensen kommer om ikke mange dager. Har fått avbestilt gu timen min også. Lenge til jeg fikk ny (romjula) men det får så bare være. Kan ikke ta prøvene jeg skal ta om jeg blær heller så måtte...[:@]

Så kjipt at du måtte utsette gu'n[:'(]

For å tenke positivt sammen med deg, så går nok tiden fram mot romjula veldig fort[:)]

Ja da er den spennnede dagen rett rundt hjørnet. Har ikm i morgen, så kommer ikke tanta da så blir det testing på trsdag eller onsdag.. Aner ikke hva jeg tror denne mnd, Prøver liksom å tenke som alle andre ganger at jeg ikke er gravid denne gangen heller, men klarer det nesten ikke... Har jo spottet som vanlig, så er nesten 99% sikker på at tanta kommer i morgen, men man kan jo aldri miste håpet...

Krysser fingrene for meg selv nå, for er IKM dagen i dag, og ingen tegn til tanta.. Banker i bordet som bare det..

Har du testet nå?

Får vel komme med en oppdatering nå.. Ble ikke noe denne mnd heller. tanta kom i går, en dag på overtid. Irriterende, for hadde faktsk begynt å få troa. Testet på morgene og den var negativ. Pleier å våkne opp å få tanta, men hun kom mdt på dagen. Jaja.. Da blir det fult utbytte av julebordet da[:D]
Ellers så ringte fastlegen i dag, men enda dårligere nyheter. Svømmeprøven til sambo var ikke helt opptimale. Sa noe om dårlig spredning, men at det var fult mulig å bli gravid på egenhånd. Så da er det bare og vente på el igjen da. Er noe ca en mnd til siden syklussen min har begynt å holde seg på 39-40 dager. Dette begynte da jeg sluttet å ta b-vitaminer, så nå begynner jeg med det igjen i håp om at syklussene skal kortes ned[:D] Jeg vet jeg skulle tatt det hele tiden, men etter som prøvingen har pågått så lenge, har jeg blitt litt sløv. Å etter i sommer har jeg ikke tatt noen...

Har ikke skjedd noe nytt i det siste. Venter på el, men er vel en stund til om jeg får en syklus på 40 dager denne gangen også.  Har et lite håp om at den blir kortene nå som jeg har begynt å ta b-vitaminer fast igjen. Var etter at jeg sluttet med det i sommer at syklussene mine har blirr så lange. Aner jo ikke om det er en sammenheng, men skader ikke å prøve. Ligger nok mye psykisk også tenker jeg. Ellers så prøver jeg ikke å tenke så mye på all prøvngen. Prøver heller å fylle hverdagen slik at det ikke blir så mye tid til all tenking og grubling.

Endelig... Kanskje vitaminene hjelper. Tok en el-test og den var positiv[:D][:D][:D]
Det vil si at jeg endelig har en syklus på 28 dager igjen og ikke 40 som de 3-4 siste syklusser... DEILIG...[:)][:)][:)]

Nå har jeg hatt positiv el-test den 30, 01 og 02. desember. I dag har jeg ikke fått testet fordi jeg har ikke vann i huset og får ikke gått på do her. Gidder ikke stresse med å teste når jeg låner do av andre. Tror nok den er negativ igjen i dag uansett. Var veldig svak i går, så var nesten negatv da også. Har hatt sex annenhver dag, så håper det er nok. Kan ikke ha sex for ofte heller siden svømmerne til sambo ikke er helt opptimale.

I dag er det søndag, og det andre adventslyset er tent.[:)] Vi har pakket inn alle julegavene vi har kjøpt, fordi sambo reiser bort i morgen og blir borte til torsdag. Litt kjedelig å være alene hjemme.[:(] får ikke vært med heller siden jeg må jobbe. Ellers så har jeg begynt å få lett mensmurring allerede i dag. Sist pp begynte jeg å spotte tidlig. Så vidt en uke etter el. Håper ikke det er det som ligger å murrer. Er jo bare 4 dager siden el. [:'(]..
Ellers så føler jeg egentlig ikke så mye om dagen. Pleier å være veldig følsom, men i de siste dagene griner jeg ikke i det heletatt. hmm. Føler meg litt tom rett og slett. Kanskje det er fordi det nærmer seg enda en jul uten en spire i magen eller en prins/prinsesse i armene. Når folk lurer på hva jeg ønsker meg til jul, har jeg bare lyst å skrike ut at ingen kan gi meg det jeg ønsker meg aller mest. Men siden de aller fleste tror vi har satt prøvingen på vent (siden jeg har begynt i ny jobb og heller vil prioritere å jobbe litt), så føler jeg av og til at jeg ikke har noen å snakke med.
Kan jo snakke med sambo, men etter resultatene på svømmeprøven hans, føler han at mye er hans feil, og vil jo ikke såre han mer, så jeg klager ikke til han lengre. Sa en dag at jeg ønsket meg en graviditet til jul, og da svarte han at han kunne ikke garantere det siden han enda ikke hadde klart det.. Tror nok det går like mye inn på han, bare at han ikke snakker om det så ofte.

Oi... Ble mye dette for å være meg, men dere får lese det dere som giddet. Jeg fikk iallefall skrevet i fra meg litt av frustrasjonen og tankene mine.

Ha en fortsatt god søndag...

Hmm. I går opplevde jeg noe jeg ikke har opplevd før. Da jeg skulle på do hadde det plutselig kommet blod og mye mer brunt enn det pleier å komme når jeg spotter. Etter sex kom det blod sammen med sæden. Jeg spotter nesten hver pp, men aldri opplevd slike mengder. Tør jeg håpe på en festeblødning? Har ikke kommet noe i dag (dag9) så dette skjedde på dag 8 etter el.

Fortsatt ikke noen spor etter spotting eller noe annent.(bank i bordet)  MEN jeg har heller ikke masse utflod som mange har som et graviditetsymptom, så er sikkert kroppe som kødder med meg. Uansett.. 3 dager til jeg kan teste sier tickerten min. Tror jeg prøver å holde meg til over IKM. Da slipper jeg å se en negativ test, bare for å oppdage at mensen kom til punkt og prikke som den pleier. Orker ikke flere negative tester. Da er det bedre å la vær...[:'(]

2 dager til testing. Enda ingen enringer her. Har ikke spotte enda, noe som er uvanlig. Litt ømme pupper, men tar ikke det som et tegn enda. Spennende dette her, men tørr fremdeles ikke håpe. Hadde vært så utrolig morro med en positiv test i julegave...[:D][:D] 

Tusen takk. Tok en test i dag. den ble blendahvit[:'(], men er enda 2 dager til IKM. Får leve i håpet litt til..

I dag har jeg hatt litt mensmurring. Ingen spotting eller tegn til det enda heller. IKM er i morgen. Negativ test i går. tror jeg tar en ny i morgen eller på torsdag om ikke tanta har kommet til da. Er virkelig spent. Kan nesten ikke vente med å teste.

Back
Topp