I dag er det søndag, og det andre adventslyset er tent.[:)] Vi har pakket inn alle julegavene vi har kjøpt, fordi sambo reiser bort i morgen og blir borte til torsdag. Litt kjedelig å være alene hjemme.[:(] får ikke vært med heller siden jeg må jobbe. Ellers så har jeg begynt å få lett mensmurring allerede i dag. Sist pp begynte jeg å spotte tidlig. Så vidt en uke etter el. Håper ikke det er det som ligger å murrer. Er jo bare 4 dager siden el. [:'(]..
Ellers så føler jeg egentlig ikke så mye om dagen. Pleier å være veldig følsom, men i de siste dagene griner jeg ikke i det heletatt. hmm. Føler meg litt tom rett og slett. Kanskje det er fordi det nærmer seg enda en jul uten en spire i magen eller en prins/prinsesse i armene. Når folk lurer på hva jeg ønsker meg til jul, har jeg bare lyst å skrike ut at ingen kan gi meg det jeg ønsker meg aller mest. Men siden de aller fleste tror vi har satt prøvingen på vent (siden jeg har begynt i ny jobb og heller vil prioritere å jobbe litt), så føler jeg av og til at jeg ikke har noen å snakke med.
Kan jo snakke med sambo, men etter resultatene på svømmeprøven hans, føler han at mye er hans feil, og vil jo ikke såre han mer, så jeg klager ikke til han lengre. Sa en dag at jeg ønsket meg en graviditet til jul, og da svarte han at han kunne ikke garantere det siden han enda ikke hadde klart det.. Tror nok det går like mye inn på han, bare at han ikke snakker om det så ofte.
Oi... Ble mye dette for å være meg, men dere får lese det dere som giddet. Jeg fikk iallefall skrevet i fra meg litt av frustrasjonen og tankene mine.
Ha en fortsatt god søndag...