Gått over til mørk brunt når jeg tørket nå i løpet av dagen, så det virker som det meste var kommet inatt og imorgest på toalettet! Enda ingen koagler, så prøver å holde håpet oppe litt til.. Fått time til fastlegen imorgen kl 10

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gått over til mørk brunt når jeg tørket nå i løpet av dagen, så det virker som det meste var kommet inatt og imorgest på toalettet! Enda ingen koagler, så prøver å holde håpet oppe litt til.. Fått time til fastlegen imorgen kl 10

Det går tilsynelatende fint takk som spør
Jeg hadde en stor blødning forrige svangerskap, var vel rundt uke 6-7, sorry tmi, men dét rant nedover beina! Sprang på do, og det fosset med koagler og det hele! Ringte legevakta der jeg fikk beskjed om at det mest sannsynlig var en SA, og at jeg måtte bare vente på at det kom ut. Blødningene avtok, men småblødde gjennom resten av svangerskapet, der de sjekka alt, tok celleprøve, test for alt mulig av infeksjon og kjønnssykdommer (fordi om jeg visste det ikke kunne være det), uten å finne noe galt! Lille på snart 10 mnd ligger ved siden av meg i senga her å soverGått over til mørk brunt når jeg tørket nå i løpet av dagen, så det virker som det meste var kommet inatt og imorgest på toalettet! Enda ingen koagler, så prøver å holde håpet oppe litt til.. Fått time til fastlegen imorgen kl 10![]()
Det er ikke alltid at blødninger i svangerskapet er forbundet med at det går galt, men føler det er utrolig lite solskinnshistorier der blødninger i svangerskapet har gått bra! Så da kom jeg med en Ingen endelig svar hos fastlegen.. Hun har kun en sånn pocket-UL så hun synes det var veldig vanskelig å se om det var hjerteaksjon. Hun mente av og til at hun kunne skimte noe, men mistet det like fort. Såååå enda mer spørsmål enn svar, as always haha.. Fått time til sykehuset imorgen da, for å sjekke - og evt sette i gang en abort hvis den er inkomplett.Gått over til mørk brunt når jeg tørket nå i løpet av dagen, så det virker som det meste var kommet inatt og imorgest på toalettet! Enda ingen koagler, så prøver å holde håpet oppe litt til.. Fått time til fastlegen imorgen kl 10![]()
Hmm.. nei det vet jeg faktisk ikke. Teit å skape så mye bekymring. Var til tidlig ul i dag (privat) og alt så veldig bra ut! Veldig lettetMen etter uke 6 er det jo ingen poeng i å ta hcg målinger sånn uansett? Da er det jo ultralyd som er beste diagnostikk. Så forstår ikke hvorfor han valgte gjøre det sånn i utgangspunktet![]()
Hmm.. nei det vet jeg faktisk ikke. Teit å skape så mye bekymring. Var til tidlig ul i dag (privat) og alt så veldig bra ut! Veldig lettet![]()
Det skapte jo mer bekymring enn det gjorde godt..!Hvordan har det gått?Ingen endelig svar hos fastlegen.. Hun har kun en sånn pocket-UL så hun synes det var veldig vanskelig å se om det var hjerteaksjon. Hun mente av og til at hun kunne skimte noe, men mistet det like fort. Såååå enda mer spørsmål enn svar, as always haha.. Fått time til sykehuset imorgen da, for å sjekke - og evt sette i gang en abort hvis den er inkomplett.
I jubeltråden postet hun i alle fall om sprell levende baby på tirsdagHvordan har det gått?

Hvordan har det gått?
Ja alt var fint på UL og lille ble målt akkurat så lang som den skulle væreI jubeltråden postet hun i alle fall om sprell levende baby på tirsdagSå tror det gikk bra
![]()
Hun fant ingen årsak til blødningen så hun mistenkte at et større blodkar i livmorhalsen hadde sprukket!Bekymret 2gangsgravid…
Har inatt og i dag blødd litt(lysebrunt, lyserødt og noe frisk blod)… er 10+5 i dag, hva gjør jeg?
Har ingen spesielle smerter, men er jo nå livredd for SA
Jeg er så redd for å bli avvist av legevakten og at jeg ikke blir betrygget.. kan jeg ha rett på ultralyd f.eks.?
Nå har jeg begynt å få litt smerter i korsryggen også.. men blør ikke voldsomt..De fleste pleier vel å henvise til ultralyd ved blødninger; i alle fall om det er mer enn spotting. Men litt blødning er som regel helt ufarlig![]()
Prøvd å ringe legevakt og hørt? Men der kan det være mye ymse, så kan hende du ikke får kommet inn noe sted før mandag uansett..Nå har jeg begynt å få litt smerter i korsryggen også.. men blør ikke voldsomt..
Har du hatt smerter i korsryggen før i løpet av graviditeten? Jeg hadde selv 3 store blødninger i løpet av uke 5 og i tillegg smerter i korsryggen, som viste seg å være bekkensmerter. Håper alt går braNå har jeg begynt å få litt smerter i korsryggen også.. men blør ikke voldsomt..
.Har du hatt smerter i korsryggen før i løpet av graviditeten? Jeg hadde selv 3 store blødninger i løpet av uke 5 og i tillegg smerter i korsryggen, som viste seg å være bekkensmerter. Håper alt går bra.
Snakket med legevakt nåPrøvd å ringe legevakt og hørt? Men der kan det være mye ymse, så kan hende du ikke får kommet inn noe sted før mandag uansett..
ingen hjelp å få før mandag, da kan jeg henvises til «akutt» ultralyd.. inntil da må jeg bare vente.Ja, det er typisk sånn, ja.. :/Snakket med legevakt nåingen hjelp å få før mandag, da kan jeg henvises til «akutt» ultralyd.. inntil da må jeg bare vente.
Jeg har hatt slike smerter i starten av svangerskapet også, så det er vanskelig å vite..